Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، مقامات رژیم صهیونیستی خبر‌های مربوط به انفجار مهیب در یکی از کارخانجات نظامی حساس تسلیحات سازی این رژیم را به شدت سانسور کرده اند و از انتشار هرگونه خبری در این خصوص جلوگیری می‌کنند.

انفجاری مهیب در یکی از کارخانجات نظامی حساس در مرکز فلسطین اشغالی هنگام آزمایش رخ داد، اما خبر‌هایی از تلفات این انفجار گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه صهیونیستی هاآرتص ادعا کرد انفجار ناشی از یک آزمایش عادی در کارخانه تسلیحات پیشرفته تومر رخ داد که انواع موتور‌های موشک را می‌سازد.

شاهدان از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب و به هوا برخاستن ستونی از دود سرخ رنگ قارچی شکل در آسمان منطقه خبر دادند.

بر اساس گزارش خبرنگار شبکه العالم تا این لحظه مقامات صهیونیست و نیرو‌های امنیتی این رژیم حاضر نیستند درباره این موضوع صحبت و اظهار نظر کنند و به نظر می‌رسد تصمیم بر این است که از انتشار هرگونه اطلاعاتی درباره انفجاری که منطقه الرمله را در مرکز اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ میلادی به لرزه در آورد جلوگیری شود؛ این خبر به نحوی در نتیجه مشاهدات شاهدان در منطقه درز کرده است.

پیشتر اعلام شد شاهدان صدای انفجار مهیبی را در منطقه الرمله در یکی از انبار‌های بزرگ شنیدند و ندانستند که چه اتفاقی افتاده است، اما مدتی بعد ستونی از دود از محل انفجار در آسمان نمایان شد. با ورود نیرو‌های امنیتی مشخص شد انفجار در کارخانجات تسلیحات حساس رخ داده است. 

روزنامه هاآرتص ادعا کرد این انفجار ناشی از یک آزمایش عادی در این مکان صورت گرفته است. با وجود آنکه سه ساعت از این انفجار گذشته، اما مقامات اسرائیلی و نهاد‌های امنیتی هیچ اظهار نظری در این خصوص نکرده اند و به نظر می‌رسد سانسور خبری می‌شود.

برخی رسانه های صهیونیست نیز علت انفجار را  آزمایش یک موشک ماهواره بر اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انفجار در فلسطین اشغالی سانسور خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند

همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های این رژیم از تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش برای استعفا خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی پس از سه سال خدمت در این منصب، تصمیم خود برای استعفا را به «هرزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است.

بر اساس این گزارش، فوکس گفته است که تا آگوست سال جاری میلادی از منصب خود استعفا خواهد کرد.

انتشار این خبر در حالی است که «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی نیز امروز پس از اعلام استعفای خود به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و غافلگیر شدن در این روز، گفت: روز هفتم اکتبر، روز سیاهی برای من است.

وی در استعفانامه خود به رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، نوشت: حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیاتی را انجام داد که برای ما نتایجی دردناک داشت و واحد تحت فرمان من، در سطح ماموریت محوله ( برای پیش بینی وقوع عملیات طوفان الاقصی) درست عمل نکرد.

وی افزود: خاطره این روز سیاه را شبانه روز با خود دارم و و درد شدید ناشی از آن، تا ابد با من خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم اردوغان درباره رژیم صهیونیستی ؛ روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
  • دستاوردسازی خیالی
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • دستاوردسازی خیالی با بمباران رفح
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • شاهدان غزه
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند