Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه امکان بازی در دربی با شرایط نابرابر وجود ندارد، گفت: همان‌طور که در نیم‌فصل اول دیدار ما با استقلال با تعداد بازی برابر برگزار شد ما نیز می‌خواهیم در دربی نیم‌فصل دوم دو تیم تعداد بازی برابر داشته باشند.

ابراهیم شکوری که این روزها همراه پرسپولیس در گوا به سر می‌برد، اظهار داشت: با اینکه در شهر گوا و در کوران رقابت‌های آسیایی هستیم اما اخبار مربوط به لیگ برتر را دنبال می‌کنیم و اصلا نمی‌خواهیم کنترل روی موضوعات مختلف را از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ایران ادامه داد: قبل از سفر به هند، بنده و چند تن از همکارانم در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ صحبت کردیم و مکاتبات لازم نیز صورت پذیرفته و بار دیگر تاکید می‌کنم امیدواریم مسوولان این سازمان، بهترین تصمیم را بگیرند و مثل نیم فصل اول، دربی پایتخت را با وجود بازی‌های برابر برای هر دو تیم برگزار کنند.

وی افزود: اگر این شرایط به وجود نیاید و عدالت و مساوات برقرار نشود، پرسپولیس وارد دربی نخواهد شد. از لحاظ فنی و حرفه‌ای و همچنین به خواسته هواداران، امکان بازی در شرایط نابرابر وجود ندارد. حرف‌مان یک کلام است و هرگز از خواسته منطقی خود کوتاه نمی‌آییم.

شکوری همچنین در مورد موفقیت‌های سرخپوشان ایران در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کسب سه پیروزی متوالی و صدرنشینی در گروه لیگ قهرمان آسیا را به هوادارن تبریک می‌گویم. باید همه ما قدر این روزهای خوب پرسپولیس را بدانیم و برای ادامه یافتن آن، تلاش کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: در این روزهای عزیز از خداوند منان برای همه هم‌وطنان، آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم ویروس کرونا با تلاش کادرپزشکی، مهار شود. متاسفانه اخبار تلخی در مورد ابتلای گسترده هم‌میهنان عزیزمان می‌شنویم و نگران هستیم. انشاالله این موج از کووید ۱۹ نیز هر چه زودتر به اتمام برسد و مردم دنیا به زندگی عادی خود و شرایط سلامتی کامل بازگردند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی برابر هم قرار می گیرند که این تیم اراکی سخت ترین حریف تیم پرسپولیس در 4 سال گذشته بوده است. همه رقبای پرسپولیس در این سالها یک طرف و آلومینیوم اراک یک طرف قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، در 9 بازی گذشته برگزار شده بین دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک، هر کدام 4 بار برنده شده اند و یک بازی هم مساوی تمام شده است. هیچ تیمی در سالهای اخیر نتوانسته است این همه بازی برابر پرسپولیس پیروز شود.

سرخپوشان در این 9 بازی 9 گل به تیم اراکی زده و 7 گل هم دریافت کرده اند و یک بار هم توسط اراکی ها از جام حذفی کنار رفته اند. نماینده اراک روز جمعه میزبان پرسپولیس است و آن ها به دنبال پروژه ناکام سازی پرسپولیس در جام حذفی (برای بار دوم) هستند.

1- شش بهمن 99: پرسپولیس 1-2 آلومینیوم اراک

2- 19 تیر 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

3- 10 آبان 1400: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

4- 29 بهمن 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

5- 21 فروردین 1401: پرسپولیس 2-3 آلومینیوم اراک

6- 6 شهریور 1401: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

7- 12 بهمن 1401: پرسپولیس 0-0 آلومینیوم اراک

8- 18 مرداد 1402: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

9- 26 بهمن 1402: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس به محکومیت دانیال اعتراض می‌کند