Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ایرنا از  «ایثار»، جعفر واحدی با اشاره به تحویل حکمت کارت به ایثارگران عزیز، گفت: با عنایت به توافقات صورت گرفته ضمن افزایش میزان شارژ حکمت کارت از مبلع ۱۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان میزان اقساط خرید کالا نیز در سال ۱۴۰۰ از ده ماه به ۲۴ ماه افزایش یافته است.

وی در رابطه با تخفیفات و امتیازاتی که برای حکمت کارت ایثارگران در نظر گرفته شده است، افزود: در سال ۱۴۰۰ سازمان اتکا با بهره‌مندی ایثارگران از حداکثر تخفیفات و امتیازات موافقت کرده که این موضوع در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدی با بیان اینکه محدوده میزان شارژ حکمت کارت ایثارگران ۲۴ برابر ۲۵ درصد خالص دریافتی حقوق بهمن ماه سال ۱۳۹۹ است، عنوان کرد: کلیه حکمت کارت‌ها در سال ۱۴۰۰ تحت پوشش بیمه عمر مانده بدهکار قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: حق بیمه ایثارگرانی که در طول مدت قرارداد از این کارت‌ها استفاده نکنند به آنها عودت داده می‌شود.

نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش که با حضور معاون فرهنگی و پرورشی و رییس ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر معاونان و مدیران کل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، به موضوع مهم پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگری که نیاز به حمایت علمی بیشتری نسبت به سایرین دارند اشاره کرد و خواستار برگزاری کلاس‌های فوق برنامه برای رشد و ارتقای علمی آنان شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت نقش آموزش و مهارت‌آموزی، گفت: فرآیند آموزش بدون مهارت‌آموزی کامل نیست و متولیان امور آموزشی باید در این خصوص برنامه‌ریزی مبتنی بر تجارب و نظریه متخصصان انجام دهند، تا دانش‌آموزان بتوانند در آینده نظام اسلامی ایفای نقش کنند.

در ادامه نشست علیرضا کاظمی، معاون فرهنگی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش هم به موضوع مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر پرداخت و گفت: با عنایت به توصیه‌های موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص گسترش مراکز فنی و حرفه‌ای در کشور و همچنین علاقه‌مندی جمع کثیری از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر به رشته‌های تحصیلی فنی و حرفه‌ای، پیشنهاد شده کارگروهی جهت پیگیری این موضوع تشکیل شود.

در این نشست در خصوص شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در سال ۱۴۰۰ و اصلاح بعضی از موارد آن و همچنین مهارت‌آموزی برای دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در دوره متوسطه دوم بحث و بررسی و مقرر شد کارگروهی به همین منظور جهت تعیین استانداردها و راهکارها تشکیل شود تا طبق اولویت‌بندی اقدامات لازم انجام شود.

برچسب‌ها مدارس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مدارس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران دانش آموزان شاهد و ایثارگر معاون فرهنگی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش ستاد مرکزی شاهد مهارت آموزی سال ۱۴۰۰ حکمت کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • استخدام ۷۷۷ معلم و مربی امور تربیتی در چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟