Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:22:10 GMT

واکنش پرویز سروری به یک شایعه

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۱۶۰

واکنش پرویز سروری به یک شایعه

خبرگزاری تسنیم:  پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با انتشار پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، با بیان اینکه این روزها شورای ائتلاف از سوی مجموعه های مختلف داخلی و خارجی مورد هجمه قرار گرفته، گفت: هدف، تخریب این شورا است. چرا؟ به دلیل آنکه شورای ائتلاف دست به تغییر مدل‌های مختلف زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای اولین بار کل حوزه های انتخابیه را بررسی و مطالعه کردیم، در تمامی حوزه های انتخابیه نظر سنجی انجام دادیم و با نظر و مشارکت مردم و نخبگان جریان انقلاب توانستیم به پیروزی قاطع در انتخابات مجلس یازدهم دست یابیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به انتشار خبری مبنی بر ثبت نام فرزند او در انتخابات شوراها، تصریح کرد: خبر ثبت نام یک نفر که تشابه اسمی با فرزند بنده دارد به سوژه خبری تبدیل شد، چرا؟ مشخص است؛ آنها من[پرویز سروری] را هدف قرار نمی دهند، بلکه شورای ائتلاف را مورد هدف قرار می دهند.

سروری اضافه کرد: هدف این است که افکار عمومی را قانع کنند که مدل های جریان انقلاب، کارآیی ندارد از این رو بازیگران اصلی را شورای ائتلاف می‌دانند و به همین دلیل طیف رنگارنگی از افراد و احزاب درداخل با هم نوایی دشمنان در خارج از کشور همصدا به سوی ائتلاف تیراندازی می‌کنند.

وی گفت: خبر دروغ مبنی بر ثبت نام فرزند بنده «حامد سروری» در اتخابات شوراها و اینکه قرار است پدر و پسر با رانت من در یک لیست قرار بگیرند منتشر می شود! مشخص است که به دنبال کوچکترین بهانه برای حمله به شورای ائتلاف هستند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه «حامد سروری» که در انتخابات شوراها ثبت نام کرده، متولد کبودر آهنگ و فرزند من متولد تهران است، اظهار داشت: سن، پدر، و کد ملی او متفاوت است بنابراین با انتشار خبر دروغ به دنبال حمله به شورای ائتلاف هستند.

سروری خطاب به مردم، افزود: ما تا انتخابات 1400 از این توطعه ها و اخبار جعلی زیاد خواهیم داشت از این رو باید همه به این نکته مهم متمرکز شویم که مقصر اصلی در بروز مشکلات و معضلات فعلی، ناکارآمدی دولت فشلِ خسته است.

وی گفت: باید همه با هم، هم افزایی کنیم تا فرصت طلایی را برای روزهای آینده رقم بزنیم تا با اتحاد و همبستگی، شاهد پیروزی دیگری باشیم «ان شاءالله».

منبع: فردا

کلیدواژه: پرویز سروری انتخابات شوراها شورای ائتلاف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ده‌نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون در برنامه «برمودا» شبکه نسیم در پاسخ به سوال کامران نجف‌زاده مبنی بر اینکه الان شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟ گفت: حاجی گرینوف‌ها از مخالفان سر سختم هستند. بله، با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم! آنها شعارشان با عملشان نمی‌خواند. وقتی هم در حاکمیت قرار می‌گیرند، تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر می‌شوند. بیشتر این آدم‌ها اینطور صادقه فکر می‌کنند، که صحیح نیست و دین اینگونه نیست. حاجی گرینوف‌ها تظاهر به دین‌داری می‌کنند. حضرت علی (ع) می‌فرماید: مردم به حاکمان خود بیشتر شبیه هستند، تا به پدرانشان. ما آنچه را که در جامعه می‌بینیم و نقد می‌کنیم، برآیند عملکرد حاجی گرینوف‌هاست.

ده‌نمکی در پاسخ به این سوال که شایعه‌ای درباره خودتان شنیدید، که آزارتان بدهد؟ گفت: زیاد. همینکه شما می‌پرسید من میلیاردر هستم، شایعه است. در عالم سیاست می‌آیی، هر روز شایعه است. گاهی شایعه همان کاری را می‌کند، که معاویه با حضرت علی (ع) می‌کرد. بعضی مواقع شایعه صبر آدم را لبریز می‌کند. زمانی که روزنامه‌نگار بودم، یک حدیث از حضرت علی (ع) شنیدم، که فاصله بین حق و باطل چهار انگشت بین شنیدن و دیدن است. یک لحظه دقت کردم و دیدم ما بیشتر خبرهایی که می‌نوشتیم، می‌گفتیم شنیده می‌شود. دیدم هیچ حجتی برای این نوع روزنامه‌نگاری ندارم. روشم را از خبری به سمت تحلیلی بردم.

کارگردان سریال «رستگاری» در پاسخ به این سوال که مسعود ده‌نمکی وسط میدان مین است؟ یا از میدان مین عبور کرده؟ توضیح داد: تا زمانی که عمرمان تمام نشود، وسط میدان مین هستیم.

وی درباره علت کمتر دیده شدن و کمتر مصاحبه کردنش گفت: احساس می‌کنم عافیت در گمنامی است و نه شهرت. من از یک جایی به بعد آب خوردنم هم ژورنالیستی شده بود و تیتر رسانه‌ها می‌شد. احساس کردم این نوع شهرت آسیب‌زننده است. اگر آدم حرفی داشته باشد، وسط جنجال گم می‌شود. بعضی مواقع آدم‌ها دنبال جنجال می‌دوند و گاهی جنجال دنبال آدم‌هاست. من برای اینکه حاشیه‌ها کم شود، دیگر مصاحبه نکردم.

ده‌نمکی در پاسخ به انتقاداتی که به کارهایش می‌شود، گفت: من هیچ وقت منتظر شنیدن تعریف نبودم. گاهی یک نفر واقعاً نقد می‌کند. گاهی هم می‌بینی می‌فهمند کارت خوب است، اما باز تخریبت می‌کنند. بعدها حدیثی شنیدم که مومن همیشه در معرض آزار است؛ یعنی هم از طرف شیطان و دشمن هم از طرف مومن. البته اگر مومن محسوب شویم.

کارگردان فیلم «اخراجی‌ها» در پاسخ به سوال کامران نجف‌زاده مبنی بر اینکه الان منتقدان شما یا شیطان هستند، یا دشمن؟ توضیح داد: خیر، منظورم آدم‌هایی است که هر کاری که می‌کنی، مورد حسد واقع می‌شوی. چرا آدم‌ها وجه مثبت کار را نمی‌بینند؟ حضرت موسی (ع) به خدا فرمود: خدا کاری بکن، که کسی پشت سرم حرف نزند. خدا فرمود موسی من برای خودم اینکار را نکردم، می‌خواهی برای تو اینکار را کنم؟

کد خبر 846592 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها كنسرت موسيقى خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • واکنش تند مازیار لرستانی به شایعه پیشنهاد ازدواجش به رابعه اسکویی | عکس