Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:20:56 GMT

آنیلی: هرگز از جذب کریستیانو رونالدو پشیمان نیستم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۱۶۶

آنیلی: هرگز از جذب کریستیانو رونالدو پشیمان نیستم

آندره آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، هرگونه شایعه پیرامون پشیمانی او از جذب کریستیانو رونالدو را تکذیب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در تابستان سال 2018 با قراردادی به ارزش 99 میلیون پوند کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به خدمت گرفت تا این فوق ستاره پرتغالی بتواند بعد از سال 96-1995 به قهرمانی دوباره آنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این حال از زمان حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس، این تیم نتوانسته از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بالاتر برود. در واقع همین مسئله باعث شده که شایعاتی پیرامون پشیمانی رئیس بیانکونری از جذب این بازیکن به گوش برسد اما آندره‌آ آنیلی به شکل جدی این موضوع را تکذیب کرده است.

 

آنیلی در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: "اشتباه در جذب رونالدو؟ نه هرگز اینگونه نبوده و اگر همین فردا هم موقعیت جذب او را داشتم دوباره این کار را انجام می‌دادم. همچنین در مورد پیرلو نیز همین گونه است. ثبات به ما این اجازه را می دهد که مسیر رشد را با سرمایه گذاری روی بازیکنان و مربیان جوان، حتی در اولین تجربه آنها، دنبال کنیم.

 

 

 

 

وقتی ما کریستیانو رونالدو را به یوونتوس آوردیم این انتقال 4 میلیون یورو برای سایر باشگاه‌ها نیز درآمدزایی داشت. ما به دنبال این هستیم که قهرمانان دیگر را در تمام سطوح اینجا بیاوریم."

یوونتوس آندره آ پیرلو آنیلی (مالک) کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو آنیلی مالک کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مدرسه مطالعات دین باشگاه‌اندیشه نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت» برگزار می‌شود.

سخنرانان این نشست عبدالمجید مبلغی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سیدمحمدعلی حسینی‌زاده عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و حسن اجرایی (نویسندۀ کتاب) هستند.

نشست گفت‌وگو پیرامون کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت» روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ در شبستان باشگاه اندیشه واقع در خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، کوچه نایبی، پلاک ۲۳ برگزار می‌شود.

حضور برای عموم در این نشست آزاد و رایگان است.

کد خبر 6082680 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد