Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران و پاکستان طی یک یادداشت تفاهم همکاری که امروز به امضای وزرای خارجه دو کشور رسید، توافق کردند که بازارچه های مرزی مشترک را در طول مرز مشترک دو کشور ایجاد کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف و شاه محمود قریشی وزاری امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان امروز چهارشنبه برای ایجاد بازارچه های مرزی در طول مرز دو کشور یک یادداشت تفاهم همکاری را امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در مرحله اول سه بازارچه در نقاط مرزی کوهک-چدگی، ریمدان-گبد و پیشین-مند افتتاح می گردد و بازارچه های مرزی مشترک در سه نقطه مرزی دیگر نیز بعدا ایجاد خواهد شد.

این بازارچه ها بر اساس توافقات به عمل آمده میان طرفین و طبق روشهای تعیین شده توسط دو کشور اداره خواهند شد.

روحانی: امنیت، دغدغه مشترک ایران و پاکستان استگذرگاه مرزی جدید ایران و پاکستان جلوی افراط‌گرایی و قاچاق را می‌گیردافتتاح رسمی سومین مرز مشترک ایران و پاکستان/ بهره‌برداری کامل از مرز "پیشین" تا پایان سالوزیر خارجه پاکستان وارد تهران شد

انتهای پیام/.

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان ظریف اخبار پاکستان ظریف بازارچه های مرزی ایران و پاکستان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • امضای یادداشت تفاهم امنیتی بین ایران و روسیه
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • عکس/ امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان