Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان گل‌محمدی بعد از برد مقابل تیم میزبان و تثبیت صدرنشینی امروز در دو گروه تمرین کردند.

بازیکنان اصلی بازی دیشب مقابل گوا در محوطه هتل و سپس استخر ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در زمین آتوردا زیر نظر کادر فنی تمرین‌های متنوعی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرم کردن، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، شوتزنی و سانتر از جناحین و مینی‌فوتبال بخش‌هایی بود که در این تمرین در دستور کار قرار گرفت.

سرخپوشان بعد از 70 دقیقه بدن‌های خود را سرد کرده و به هتل بازگشتند.

با برد در بازی شب گذشته روحیه هر دو گروه در تمرین امروز بالا بود و بازیکنان با برنامه‌های ویژه کادر فنی آماده بازی بعد می‌شوند.

شکوری: عدالت برقرار نشود در دربی بازی نمی‌کنیم

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال

به گزارش ورزش سه با اعلام کمیته انضباطی مبنی بر تخلف دانیال اسماعیلی فر در بازی با صنعت نفت آبادان او به یک جلسه محرومیت و پرداخت 40 میلیون تومان جریمه محکوم شد.

این رای قطعی است اما باشگاه پرسپولیس یک هفته فرصت دارد تا به آن اعتراض کند .با این حال در رای صادره قید شده که دانیال از بازی لیگ برتری تیمش محروم شده و با این حساب او در دیدار جمعه مقابل آلومینیوم اراک که در جام حذفی برگزار خواهد شد می تواند به میدان برود اما در مصاف حساس مقابل سپاهان غایب است.

چنانچه دفاعیات باشگاه پرسپولیس در مورد دانیال به جایی نرسد و محرومت او سرجای خود باقی بماند اوسمار و کادر فنی اش باید فکری به حال دفاع راست بازی با سپاهان بکنند.در غیاب دانیال اسماعیلی فر که مدافع راست اصلی پرسپولیس در بازی های این فصل بوده  گزینه نخست جانشینی او وحدت حنانوف تاجیکستانی است که بعد از بازی های ملی با مصدومیت برگشت و قرار است از امروز به تمرینات گروهی تیمش برگردد.

به نظر می رسد وحدت حنانوف گزینه نخست جانشینی دانیال در الکلاسیکوی ایرانی باشد و باید تا آن روز به آمادگی مطلوب برسد و شرایط فیکس شدن را از نظر فنی و بدنی داشته باشد. در صورتی که وحدت برای این بازی آماده نباشد اوسمار مجبور است یا از فرشاد فرجی یا علیرضا باباسی جوان در جناح راست خط دفاعی تیمش استفاده کند که طبیعتا حضور هر کدام از این بازیکنان مزایا و معایبی خواهد داشت. فرجی که به خاطر ذات بازی اش در دفاع میانی اساسا مدافع رونده ای در دفاع کناری نخواهد بود و بابایی جوان و بی تجربه است  و فیکس بازی کردن او در دیداری بزرگ و حساس مقابل سپاهان  ریسک بزرگی از سوی کادر فنی به حساب می آید.

با این شرایط احتمالا هر طور شده کادر فنی پرسپولیس وحدت حنانوف را  برای آن مسابقه به شایط ایده آل خواهند رساند.

دیگر خبرها

  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • تمرین تراکتور تعطیل شد