Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا  سرمربی تیم فوتبال سپاهان قبل از بازی تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که ۲ تیم دارند به طور حتم بازی پر فشار و سنگینی برای هر ۲ تیم در پیش خواهد بود. مساوی به درد تیم‌های سپاهان و نساجی نمی‌خورد. به هر حال  مازندرانی‌ها می‌خواهند شرایط خودشان را در جدول به ثبات برسانند و ما هم می‌خواهیم به صدرجدول برسیم به همین دلیل تساوی به درد هیچ کس نمی‌خورد و بازی سنگینی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این دیدار برای ما سنگین‌تر است، چون باید در چمن مصنوعی بازی کنیم. بازی بسیار سنگینی در انتظارمان است که امیدوارم بتوانیم با تمرکز بالا بازی کنیم و امتیاز لازم را کسب کنیم.

سرمربی سپاهان درباره غایبان تیمش گفت: مهدی ترکمان و شایان مصلح کمی مشکل دارند و این ۲ نفر را به دلیل مصدومیت جزئی در اختیار نداریم، اما بقیه بازیکنان سالم هستند و شرایط خوبی دارند.

بیشتر بخوانید

نویدکیا: باید برابر نفت مسجد سلیمان باهوش بازی کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که با حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی‌اش آرامش بیشتری پیدا کرده و توانسته در نیم فصل دوم بدون باخت باقی بماند، حالا در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم در اهواز مقابل فولاد قرار می‌گیرد.

مسی‌ها در شرایطی به اهواز سفر می‌کنند که منتظر محمد ستاره عراقی و تکنیکی خود را در اختیار ندارند. منتظر برای همراهی تیم امید عراق به کشورش سفر کرده و غایب بزرگ نارنجی‌پوشان مقابل فولاد است.

در این خصوص نویدکیا باید برای نفر جایگزین منتظر محمد تصمیم گیری کند. سرمربی مس در پست منتظر محمد بازیکنانی نظیر حسین مهربان، رضا دهقانی، محمد اکبری و... را در اختیار دارد و حالا باید دید با توجه به شرایط جسمانی و فنی این نفرات در بازی روز جمعه از چه کسی در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد. هرچند که احتمالا او در فاصله کوتاه باقیمانده تصمیم نهایی خود را برای استفاده از یار جانشین منتظر محمد گرفته است.

گفتنی است؛ دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان ساعت 18:10 روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد