Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر برزیلی توپچی ها برای آینده خود برنامه ریزی کرده است. 

ویلیان در مصاحبه جدیدش از اشتیاق خود برای جام گرفتن همراه آرسنال و همچنین تمایل به بازی کردن در MLS قبل از آویختن کفش هایش صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، با وجود این که فصل اول حضور در ورزشگاه امارات برای ویلیان آسان نبوده است، این بازیکن ۳۲ ساله هنوز قصد دارد تا پایان قراردادش در سال ۲۰۲۳ همان جام بماند و با این تیم افتخار کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خب، من با آرسنال قرارداد دارم و هدفم این است که اینجا بمانم و جام کسب کنم. هنوز هم می خواهم به خیلی چیزها دست پیدا کنم و جام های بیشتری کسب کنم. ضمنا می خواهم در جام جهانی بعدی حضور داشته باشم. تمام تلاشم را برای رسیدن به آنجا انجام خواهم داد اما درست است، می خواهم با آرسنال جام کسب کنم. 

آیا ویلیان هم دوست دارد مثل خیلی از ستاره های فوتبال سال های آخر دوران حرفه ای خود را در آمریکا سپری کند؟ پاسخ او از این قرار بود:

هر گاه کارم در اینجا تمام شود، واقعا دوست دارم به آمریکا بروم و آنجا بازی کنم. شاید هم در اروپا بمانم؛ مشخص نیست. ولی در هر حال حاضر یکی از اهدافم این است که در جایی از دوران حرفه ای خودم، در آمریکا بازی کنم. جدای از آن می خواهم یک مدیر برنامه شوم. در حال آماده کردن خودم برای آن حرفه هستم و از همین حالا کار کردن روی آن را آغاز کرده ام.  

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی حذف شد آندره آ آنیلی تسلیم شد: سوپرلیگ بدون تیم های انگلیسی نمی تواند ادامه یابد جان هنری، مالک لیورپول: از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود بیانیه میلان در خصوص سوپرلیگ: صدای هواداران را شنیدیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کسب کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

آرسنال با برد پرگل دربی لندن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، آرسنال در بازی معوقه خود در لیگ انگلیس با نتیجه قاطع ۵ بر صفر چلسی را شکست داد.

در این بازی تروسار، وایت (۲بار)، هاورتس (۲بار) گلزنی کردند.

شاگردان آرتتا با فتح دربی لندن با ۷۷ امتیاز به صدر جدول لیگ انگلیس تکیه زدند.

لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۴ امتیاز دوم است و سیتی با ۲ بازی کمتر و ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چلسی نیز در ادامه فصل ناامیدکننده خود با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم