Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@13:40:19 GMT

دختر وزنه‌بردار ایران ششم آسیا شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۷۹۲۳

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا به پایان رسید و نماینده ایران در این وزن در رده ششم قرار گرفت.

فروغ یونسی در یک ضرب ۷۵، دوضرب ۹۳ و مجموع ۱۶۸ کیلوگرم را به ثبت رساند و در بین شش نفر حاضر در این رقابت‌ها، ششم شد.

عملکرد یونسی به شرح زیر است:

حرکت یک ضرب:

دختر وزنه‌بردار ایران در اولین حرکت، وزنه ۷۵ کیلوگرم را انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای دومین مرتبه که پشت این وزنه قرار گرفت، موفق به مهار آن شد.

یونسی در حرکت سوم، باید وزنه ۸۱ کیلوگرم را بالای سر می‌برد که این وزنه را هم انداخت و با همان ۷۵ کیلوگرم به کار خود در یک ضرب پایان داد.

او در یک ضرب ششم شد.

حرکت دوضرب:

فروغ یونسی در حرکت اول دوضرب، وزنه ۹۳ کیلوگرم را مهار کرد.

او در حرکت دوم ، وزنه ۱۰۲ کیلوگرم را هنگام قیچی انداخت. کادرفنی برای حرکت سوم یونسی وزنه را به ۱۰۳ کیلوگرم افزایش داد اما وزنه‌بردار ایران این وزنه را نیز انداخت.

او در مجموع حرکت یک ضرب و دوضرب رکورد ۱۶۸ کیلوگرم را ثبت کرد و نفر ششم آسیا شد.

*مدال آوران دسته ۷۱ کیلوگرم زنان:

۱- وانسا سارنواز فیلیپین با رکورد ۱۰۱ یک ضرب، ۱۲۸ دوضب و مجموع ۲۲۹ کیلوگرم (طلای دوضرب و مجموع و نقره یک ضرب)

۲- گل نبات کادیرووا از ترکمنستان با رکورد ۱۰۲ یک ضرب،۱۲۱ دوضرب و مجموع ۲۲۳ کیلوگرم (طلای یک ضرب، نقره مجموع و برنز دوضرب)

۳- یکاترینا بیکووا از قزاقستان با رکورد ۹۳ یک ضرب، ۱۲۲ دوضرب و مجموع ۲۱۳ کیلوگرم (نقره دوضرب و برنز یک ضرب و مجموع)

مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است و تا ساعتی دیگر رقابت دسته ۸۱ کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که حسین سلطانی برای ایران روی تخته می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزنه برداری زنان ضرب و مجموع یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز گفت: در زمان تعریف یک پروژه در سطح منطقه یک، اگر پروژه تملک داشته باشد، یقینا تملک پلاک مدنظر برای شهرداری به واسطه موضوع ریالی، بسیار هزینه‌بردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمد امین، امروز_ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز که در سالن جلسات شهرداری منطقه یک شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در سطح منطقه یک بخشی از پروژه‌های اجرایی مربوط به پیاده‌راه‌ها است که پیاده‌راه‌های محور بزرگراه آیت‌الله حائری و پیاده‌راه امام‌زاده قندیلی از جمله آنها است.

وی افزود: ساماندهی باغات منطقه یک همچون باغ ناصری، باغ خدر و سایر پروژه‌های باغ‌سازی که به شهرداری واگذار شده است از دیگر پروژه‌های اجرایی تعریف شده در این منطقه است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز تصریح کرد: در سطح منطقه یک اجرای پروژه‌های بزرگ مقیاس در دستور کار است که پروژه دور برگردان اردیبهشت در بلوار شهید چمران، زیرگذر قصردشت و تقاطع جام‌جم از جمله این پروژه‌ها است.

امین با بیان اینکه در سطح منطقه یک شاهد برخی مشکلات در تملک هستیم و به دلیل اینکه تملکات در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق بسیار هزینه‌بردار است، ادامه داد: در زمان تعریف یک پروژه در سطح منطقه یک، اگر پروژه تملک داشته باشد یقیناً تملک پلاک مدنظر برای شهرداری به واسطه موضوع ریالی، بسیار هزینه‌بردار است.

وی اضافه کرد: معمولاً پروژه‌های منطقه یک درگیر موضوع تملک هستند اما به واسطه جلساتی که در کمیسیون عمران برگزار می‌شود رفع مشکلات و تخصیص اعتبارات و منابع بودجه به گونه‌ای در دستور کار است که پروژه‌های منطقه هم‌چون سایر پروژه‌های مناطق دیگر به جریان بیفتد و اجرای پروژه پیش برود.

کد خبر 746953

دیگر خبرها

  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد