Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@13:19:28 GMT

پوستر AFC برای دیدار استقلال و الدحیل / عکس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۰۱۴

پوستر AFC برای دیدار استقلال و الدحیل / عکس

AFC از پوستر بازی استقلال و الدحیل رونمایی کرد.

AFC به بازی امشب استقلال و الدحیل پرداخت.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های استقلال ایران و الدحیل قطر از ساعت 22:15 امشب به مصاف هم می روند. به همین منظور صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار یک پوستر به پیشواز این بازی مهم رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوستر رسمی AFC را مشاهده می کنید:

استقلال-الدحیل

 

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی حذف شد آندره آ آنیلی تسلیم شد: سوپرلیگ بدون تیم های انگلیسی نمی تواند ادامه یابد جان هنری، مالک لیورپول: از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود بیانیه میلان در خصوص سوپرلیگ: صدای هواداران را شنیدیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  رافائل سیلوا در جریان دیدار درون تیمی استقلال که در تمرین ریکاوری بعد از بازی با آلومینیوم برگزار شد دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد. این بازیکن بر خلاف شایعات روز گذشته در محل تمرین تیمش شرکت کرد و البته بعد از مشورت با پزشک و نکونام محل تمرین را ترک کرد. سیلوا در بازی با شمس آذر قطعا غایب خواهد بود و به احتمال فراوان به دیدار با تراکتور هم نمی رسد.

همچنین روز گذشته اخباری در مورد غیبت سرپرست استقلال و جدایی نصرالله خواجه گیری از این تیم منتشر شد اما با پیگیری خبرنگار آنا مشخص شد وی روز گذشته در محل تمرین حضور داشته و بحث کنار گذاشتن وی از تیم و استعفای وی صحت ندارد.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو