Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیپور با اشاره به تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش از پرنیا شعبانی فعال حوزه کتاب و کتاب‌خوانی کشور، گفت: وزیر آموزش و پرورش در این دیدار ایده‌های خلاقانه کتابخوان مازندران را مورد تحسین قرار دارد و از آنها استقبال کرد.

«آرزو ولیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با اشاره به تقدیر وزیر آموزش‌وپرورش از پرنیا شعبانی فعال حوزه کتاب و کتاب‌خوانی کشور اظهار کرد: در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مازندران که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، از پرنیا شعبانی به عنوان مروج کتابخوانی کشور تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: در این جلسه که  استاندار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، آموزش و پرورش، و سایر مدیران حضور داشتند، پرنیا شعبانی از بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد هماهنگی انجام شود تا با وزیر آموزش و پرورش دیداری داشته باشد تا بتواند ایده، طرح و برنامه های خود در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در بین دانش آموزان ارائه کند.

 

وی با اشاره به اینکه با پیگیری ها اداره کل کتابخانه های عمومی، اداره کل آموزش و پرورش و تلاش نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس این دیدار در سریع ترین زمان هماهنگ و پرنیا شعبانی با همراهی این نماینده مجلس با وزیر آموزش و پرورش و احمدی لاشکی معاون حقوقی وزیر دیدار و گفت و گو کرد.

 

ولیپور بیان کرد: پرنیا شعبانی در این دیدار به مسائل مربوط به حوزه کتاب و کتابخوانی دانش آموزان و طرحهای پیشنهادی ترویج کتابخوانی و ارتباط موثر دانش آموزان با کتابخانه های عمومی استان مازندران پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموز از فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی است و هزاران کتاب را در سبد مطالعه خود دارد، افزود:  این کتاب‌خوان برتر کشور در این دیدار به ارائه سه پیشنهاد خود به وزیر آموزش‌وپرورش در بخش های ایجاد کتابخانه دیجیتال در شبکه دانش‌آموزی شاد، اجرای طرح همیار کتاب در مدارس و جانمایی زنگ کتاب‌خوانی در برنامه درسی را در جهت بهبود وضعیت مطالعه در مدارس پرداخت که مورد استقبال وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

 

ولیپور از حمایت اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران از سفیران کتاب و فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: کتابخانه های عمومی سفیران کتاب را در کنار خود می بیند و از آنها حمایت می کند.

 

وی با قدردانی از بابایی کارنامی  که به فوریت درخواست این مروج کتابخوانی را محقق کرده است و با وزیر آموزش و پرورش دیدار کردند ، اظهار امیدواری کرد اتفاقات خوبی رقم زده شود تا بتوانیم طرح کتاب شاد که در مدارس استان با کمک آموزش و پرورش در حال اجراست در سطح کشور فراگیر شود.

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولیپور ایده های خلاقانه کتاب خوان ترویج فرهنگ کتابخوانی مازندران کتابخانه های عمومی وزیر آموزش و پرورش حوزه کتاب و کتاب کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال دو جلسه بسیار خوبِ هم‌اندیشی با آقای رئیس‌جمهور داشتیم، یک جلسه مدیران رسانه‌ها حضور داشتند و یک جلسه با اصحاب هنر بود که در هر دو جلسه همه بزرگان حضور داشتند و مباحث بمبار خوبی مطرح شد و رئیس‌جمهور دستورات روشنی را برای حل مشکلات اصحاب هنر و رسانه صادر کردند.

وی افزود: دیشب برای پیوست‌های فرهنگی شعار سال جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد داشتیم.

وزیر ارشاد و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است.

اسماعیلی ادامه داد: کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان در خصوص ائمه اطهار با حضور نویسنده لبنانی این کتاب‌ها رونمایی شد؛ امید است در ۱۰۰ جلد کتب مربوط به این اندیشمندان که در خصوص زندگی آل‌الله است با حضور اندیشمندان غیرایرانی مسلمان رونمایی شود.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 739628

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی