Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوشا مکانی در آستانه دیدار استقلال و الدحیل ، یک استوری را در اینستاگرام منتشر و برای استقلال در این دیدار آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استوری های کنایه آمیز سوشا مکانی به نظر ادامه دار است. چند روز پیش بود که این گلر سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری در اینستاگرامش برای موفقیت استقلال در آسیا آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون در آستانه بازی آبی ها در آسیا و بازی مقابل الدحیل قطر، مکانی بار دیگر با انتشار تصویری از اعضای استقلال و متنی، برای این تیم در بازی پیش رو آرزوی موفقیت کرده است. استوری مکانی به شرح زیر است:

به امید برد برای آبروی ایران در آسیا????????????

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سوشا مکانی استقلال الدحیل اخبار استقلال استقلال الدحیل سوشا مکانی لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره شکایت مهدی رحمتی از این تیم توضیح داد.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینوم اراک در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست این تیم مقابل استقلال اظهار کرد: حریف موقعیت‌های گلزنی زیادی نداشت و در کل دو موقعیت گلزنی با سر داشت که یکی از آنها تبدیل به گل شد. بازی در نیمه دوم در اختیار ما بود و موقعیت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم.

او درباره عملکرد داوری در این بازی هم گفت: درست است که تیم ما در این بازی شکست خورد اما عملکرد داوری بسیار خوب بود و به جز در دقیقه ۳ بازی و اخراج نکردن بازیکن استقلال، اشتباه دیگری نداشت و در واقع اسیر جوسازی استقلالی‌ها روی نیمکت نشد و به سر و صدای مربیان استقلال روی نیمکت باج نداد. استقلال بیشتر از آنچه در زمین بار فنی داشته باشد نیمکت خوبی برای سر و صدا کردن دارد یعنی خیلی خوب می‌دانند چه زمانی بازی را بخوابانند.

رجائیان افزود: فرض بگیریم که استقلال قهرمان لیگ برتر شده و باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. در آسیا سیستم VAR وجود دارد و چیزی را نمی‌توانیم از چشم داور پنهان کنیم. هر خطا و موردی داشته باشیم دیده می شود و این کار تیم را خراب می کند. بنده نکونام را نکوهش نمی کنم. با بازیکنان و ظرفیتی که دارد از این پتانسیل به خوبی استفاده می‌کند. نگاه کنید در زمان بازی مدام کنار نیمکت داور چهارم است. این بالاخره یک روش برای مربیگری کردن بوده و تا الان هم موفق بوده است اما در مسابقات بین المللی نمی توانیم از این حربه استفاده کنیم. آنجا بار فنی تیم‌ها مشخص می‌شود.

مدیرعامل آلومینیوم درباره شکایت مهدی رحمتی از این تیم به AFC بیان کرد: ایشان به کمیته استیناف شکایت کرده و هنوز این کمیته رای صادر نکرده اما ایشان جلو جلو به AFC شکایت کرده است. نامه زده‌اند که جلوی حرفه‌ای‌سازی باشگاه را بگیرید که ما نامه نگاری کرده‌ایم.

او درباره اینکه آیا رحمتی از بازیکنان آلومینیوم حق رشد درخواست کرده است؟ افزود: ایشان دو فصل قبل که با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان سرمربی تیم شد یک بند قراردادی مدیرعامل پیشین گذاشته که از محل فروش بازیکنانی که در زمان سرمربیگری ایشان به فروش می‌رسند ۱۰ درصد به ایشان تعلق خواهد گرفت اما نه رامتین سلیمان‌زاده که در این تیم کاپیتان بوده و چهار سال  هم در تیم بازی می‌کرده از فروش ایشان چیزی به سرمربی تیم تعلق بگیرد یا علی‌نژاد که در تیم حضور داشته است. من تاکنون راجع به این موضوع صحبتی نکرده بودم. کمیته تعیین وضعیت رای داده و ایشان به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده اما همانطور که گفتم این کمیته هنوز رای نداده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی پس از استوری جنجالی
  • رجاییان: به نکونام توهین نکردم ولی در آسیا با شلوغ کاری نمی‌توانید نتیجه را عوض کنید/ طلب از فخرالدینی را قانونی دنبال می‌کنیم
  • خبری بد و جنجالی برای استقلال و پرسپولیس/ حذف قطعی یکی از این دو تیم از آسیا
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟
  • واکنش جواد نکونام به رکورد 200 بازی روزبه چشمی با پیراهن استقلال + عکس
  • رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!