Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@08:44:27 GMT

محدودیت های کرونایی در تهران ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۱۳۶

‍‍‍‍‍‍

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای شهر تهران با توجه به روند رو به رشد شمار بیماران کرونایی از ادامه محدودیت ها و تعطیلی ها در تهران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   دکتر "علیرضا زالی" در حاشیه ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای شهر تهران و پس از پایان گفتگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر گفت: در ۱۰۵ بیمارستان اختصاص یافته به بیماران کرونایی در تهران همچنان شمار مراجعه کنندگان سرپایی عدد ۱۶ هزار نفر را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تعداد بیماران جدید بستری در بیست و چهارساعت گذشته ی تهران را ۱ هزار ۲۹۰ بیمار و مجموع آن‌ها را ۸ هزار و ۵۷۲ نفر اعلام کرد.

دکتر زالی افزود: حدود هزار و ۹۹۰ نفر هم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری اند که حدود ۳۵ درصد آنها وضعیتی وخیم دارند.

او پیشنهاد کرد محدودیت‌ها ادامه داشته باشد و فکری به حل صاحبان مشاغلی که در این مدت تعطیلی متضرر شده اند بشود.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونای شهر تهران گفت: همچنان مهمترین شاخص وضعیت کرونایی تهران مراجعه کنندگان سرپایی یعنی ۱۶ هزار نفر در ۲۴ ساعت است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، زالی ، محدودیت های کرونایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا زالی محدودیت های کرونایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌

سعید برپروشان درباره اصلی‌ترین مشکل مبتلایان به هموفیلی گفت: اصلی‌ترین مشکل بیماران هموفیلی در حوزه تامین دارو و داشتن درمانی غیرعلمی است چرا که اگر دارو به شیوه غیرعلمی توسط بیماران دریافت شود هدر رفت بودجه دولت و بیت‌المال را به همراه دارد و همچنین موجب معلولیت مبتلایان به این بیماری می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر با نبود داروهای هیومیت و فیبرینوژن مواجه هستیم، ادامه داد: داروی فاکتور ۹ نیز تا ۲ هفته دیگر وارد کشور نمی‌شود و تا وارد سیستم گمرکی شود نیز ۲ هفته طول می‌کشد و مشخص نیست اگر بیماری در این زمان دچار خون‌ریزی شود چگونه باید بهبود پیدا کند؟!

مدیر عامل کانون هموفیلی ایران این کمبود دارو برای بیماران هموفیلی را ناشی از نبود مدیریت صحیح دانست و افزود: کمبود دارو تنها به تحریم‌ها باز نمی‌گردد و به نداشتن مدیریت و نبود احساس مسئولیت نیز مربوط می‌شود، اگر همه مسئولان در این مورد احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند شاید بیماران هموفیلی کمتر دچار آسیب شوند.

وی توضیح داد: در حال حاضر تنها گزینه ۳ نفر از بیمار هموفیلی برای ادامه زندگی انجام عمل جراحی است و این در حالی است داروی فیبرینوژن را در اختیار نداریم و از بین بیماران مادری را داریم که ۲۵ سال در انتظار داشتن فرزند بوده و هم اکنون که باردار است داروی فیبرینوژن را در اختیار نداریم.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • روزنه امید برای بیماران مبتلا به سرطان خون
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد