Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس تاکید کرد: سپاه مجموعه‌ای برای مقاومت و مجاهدت است و نیرو‌های مسلح همچون حصار‌های مستحکمی از کشور و ملت‌شان حراست می‌کنند.

در این پیام که به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران صادره شده، آمده است: یکی از بخش‌های مهم کارنامه سپاه به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است که مهمترین بخش کارنامه سپاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سپاه یک نیروی مکتبی تحت امر ولایت، انقلابی و مردمی است

در این بیانیه تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آخرین روز‌های سال۱۳۵۷ با تدابیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) تاسیس و شورای انقلاب آن را در دوم اردیبهشت۵۸ تصویب کرد تا ایستادگی در برابر توطئه‌های ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

در این بیانیه تاکید شده است: سپاه پاسداران هنگامی تولد یافت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها و شرارت‌های داخلی گروهک‌ها با حمایت همه جانبه دشمنان روبرو بود و کارنامه درخشان این نهاد انقلابی، جمله زیبای حضرت امام خمینی (ره) را به دنبال داشت که فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

در ادامه این بیانیه آمده است: فرمایشات مسئولیت‌آور بنیانگذار انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، درباره سپاه و تاکید‌های امامین انقلاب بر بقا و تقویت آن، گویای اعتقاد و اعتماد عمیق ایشان به این نهاد انقلابی است.

این بیانیه می‌افزاید: به تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم»، به‌عنوان یک درس دائمی جلوی چشم سپاه وجود دارد و امتداد عمق راهبردی از واجب‌ترین واجبات کشور است که سپاه به عنوان پاسدار انقلاب باید در راستای تحقق این هدف والا بکوشد و مکر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران را به خود آن‌ها بازگرداند.

در این بیانیه آمده است: علی‌رغم فتنه انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی علیه نهاد انقلابی سپاه، مواجهه با دشمن در عرصه‌های مختلف، علمی، نظامی، عملیاتی، سیاسی، فرهنگی بدون درنظر گرفتن مرز‌های جغرافیایی و زمان و مکان خاص، رسالت سپاه محسوب می‌شود و در ۴۲ سال گذشته از عمر با برکت انقلاب، کارنامه درخشان این نهاد گویای این واقعیت است.

بیانیه مذکور ادامه داده است: محبوبیت نیرو‌های مسلح در جمهوری اسلامی اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج ده‌ها میلیونی، ریشه در اعتقادات فرزندان خدوم ملت دارد که با دلسوزی تمام خود را در میدان‌های مختلف نظامی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، دفاع از امنیت و سلامت، وقف مردم کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: یکی از بخش‌های مهم کارنامه‌ی سپاه به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است، یعنی حوادث، جریانات نتوانست این تشکیلات مستحکم و قوی‌بنیه را از مسیر اصلی و درست، به بهانه‌ی اینکه دنیا تغییر کرده، زندگی تغییر کرده، منحرف کند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: سپاه مجموعه‌ای برای مقاومت و مجاهدت است و جوانمردانی که در نیرو‌های مسلح همچون حصار‌های مستحکمی از کشور و ملتشان حراست می‌کنند، چهره‌های زیباتری از عزت و افتخارات ملی را به نمایش می‌گذارند و فهرست بلندی از افتخارات و تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و نیز مجموعه‌ای از نیرو‌های مخلص و متعهد و کارآمد و حزب‌اللهی در اختیار این نهاد انقلابی است.

در ادامه آمده است: پاسداری از انقلاب پیش رونده و پیش برنده بدون محافظه‌کاری هویت سپاه را تشکیل می‌دهد و ما پاسداران سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در سالروز تشکیل این نهاد انقلابی در لبیک به فرمان امام خامنه‌ای که به مناسبت روز پاسدار بیان فرمودند، اعلام می‌داریم، با قدرت به فعالیت‌های شایسته خود ادامه داده و برای جانفشانی در میدان‌های مختلف که نیاز انقلاب اسلامی است، تا آخرین نفس و قطره خون خود در میدان حاضریم.

در پایان از آحاد ملت بزرگ ایران بویژه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری می‌خواهیم در انتخابات باشکوه خردادماه ۱۴۰۰ با عزم راسخ برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم‌زده و حماسه حضور پرشوری را با انتخاب شایستگانی برای سکانداری دستگاه اجرایی کشور خلق کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیرو های مسلح نهاد انقلابی انقلاب اسلامی نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام احمد وحیدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ‌

«عملیات وعده صادق» غیورمردان نیروهای مسلح که در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولی ایران در سوریه و شهادت چند تن از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان انجام شد، اراده قوی جمهوری اسلامی در انتقام از مجرمان را به منصه ظهور گذاشت.

عملیات تنبیهی که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب و مطالبه و حمایت ملت سرافراز ایران انجام شد و موجی از شادی را در بین مردم منطقه ایجاد کرد، پاسخی بی سابقه به جنایات رژیم اشغالگر قدس است که بی‌شرمانه تمامی قواعد و قوانین بین‌المللی و انسانی را نقض می‌کند.

پیام این عملیات، مقابله با عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و همچنین پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مستضعفان عالم است که گفتمان اصلی انقلاب اسلامی، سیره بنیانگذار کبیر آن و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این راهبرد استوار است.

اینجانب، ضمن تبریک این عملیات غرورآفرین به فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران، از شورای عالی امنیت ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ستاد کل نیروهای مسلح که با این اقدام مقتدرانه، پوشالی بودن این رژیم را بیش از پیش نشان دادند، قدردانی می کنم و یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت را گرامی می‌دارم.

احمد وحیدی
وزیر کشور

دیگر خبرها

  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی
  • واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • بیانیه جامعه ورزش استان همدان در حمایت از پاسخ مقتدرانه به صهیونیست‌ها
  • بیانیه رئیس مرکز در حمایت از عملیات موشکی سپاه و اعلام آمادگی در راستای تحکیم همبستگی ملی
  • عارف: رژیم صهیونیستی پاسخی درخور دریافت کرد
  • عملیات سپاه علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد بود؟
  • عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد صورت گرفت؟