Web Analytics Made Easy - Statcounter

از دقایقی دیگر دو تیم استقلال و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. مدافعان استقلال کار دشواری در برابر مهاجمان حریف دارند. آرش رضاوند و مسعود ریگی باید به مدافعان تیم در مهار مثلث خط حمله الدحیل کمک کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، دو هافبک دفاعی استقلال امروز کار سختی برای مهار مثلث تهاجمی الدحیل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ریگی و آرش رضاوند در بازی امشب برابر الدحیل قطر وظیفه مهمی را برعهده خواهند داشت.

بعد از موفقیت زوج ریگی و رضاوند در بازی با الشرطه حالا فرهاد مجیدی تصمیم گرفته است در بازی حساس برابر الدحیل هم از همین نفرات در پست هافبک دفاعی استفاده کند، تیمی که بسیار قدرتمند است و از همه مهمتر اینکه خط حمله آتشینی را در اختیار دارد.

اگر اتفاق خاصی نیافتد برای بازی امشب معز علی، ادمیلسون جونیور و میشائیل اولونگا امشب مثلث تهاجمی الدحیل را تشکیل می دهند و طبیعی است که نقش آرش رضاوند و مسعود ریگی برای کاهش فشار از روی خط دفاعی استقلال بسیار مهم خواهد بود.

در این بین ذکر این نکته ضروری است که رضاوند به جز وظایف دفاعی وظیفه بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد و نقش او در بازی امشب بسیار کلیدی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آرش رضاوند الدحیل قطر فرهاد مجیدی ادمیلسون جونیور اولونگا مسعود ریگی آرش رضاوند ادمیلسون جونیور استقلال الدحیل قطر اولونگا فرهاد مجیدی مسعود ریگی معز علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ترکیب احتمالی سپاهان در بازی همیشه دشوار
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است