Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی  با اشاره به گسترش این ویروس در کشور که به تبع آن هشدار‌های مراقبتی نیز افزایش یافته و شرایط خاصی را از لحاظ فعالیت عمومی پدید آورده است گفت: با توجه به تاثیرگذاری فرهنگ و هنر برای افزایش آستانه تاب آوری افراد در برابر مشکلات و معضلات و همچنین در جهت افزایش مشارکت‌های اجتماعی و تلطیف فضا، پویشی با عنوان "همه برای سلامتی" با استفاده از ظرفیت تولید و انتشار آثار هنری در آذربایجان شرقی راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار امیدواری کرد با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، با تولید و انتشار محتوای هنری و فرهنگی، نشاط و سرزندگی در فضای مجازی ایجاد شود و طبقات اجتماعی مختلف برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ترغیب و اقناع شوند.

او خاطرنشان کرد:محتوا‌های تولید شده در قالب‌های مختلف و متنوع همچون ویدئو، کلیپ، عکس‌نوشت، اینفوگرافی، متن، داستان و شعر منتشر و مورد بازدید کاربران مجازی قرار خواهد گرفت.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ابزار هنر به یاری مجاهدان حوزه بهداشت و درمان رفته و با همراهی مردم باری از دوش کادر درمان برداشته شود.

ناظمی همچنین از تشکیل کارگروه فضای مجازی و رسانه جهت هماهنگی تولید و انتشار اخبار و کارگروه حمایت جهت شناسایی و حمایت از هنرمندان و صنوف آسیب دیده از کرونا در اداره کل خبر داد.

اوگفت: از هنرمندان استان انتظار می‌رود با همکاری و اتحاد با یکدیگر، در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری این اداره کل، نقش اجتماعی خود را برای هدایت و راهنمایی مردم ایفا کنند و در این روز‌های سخت در کنار مردم باشند تا از این برهه با موفقیت عبور کنیم.

او همچنین از نهاد‌های اجتماعی و حمایتی خواست تا در برنامه‌های حمایتی خود صنوف مختلف فرهنگی و هنری را هم که در بحران کرونا صدمه دیده‌اند، مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888771

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • سوال روز پنج شنبه پویش ملی «زندگی با آیه ها» در آذربایجان شرقی
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است