Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا یحیی گل محمدی مدعی شده بود گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا ساده تر از گروه پرسپولیس در این دیدارهاست. ادعایی که توسط بازیکنان استقلال پاسخ عکس داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، همزمان با برگزاری جدال پرسپولیس مقابل حریف هندی، استقلالی‌ها آخرین تمرین خود قبل از جدال با الدحیل قطر را برگزار می‌ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با برگزاری جدال پرسپولیس مقابل حریف هندی، استقلالی‌ها آخرین تمرین خود قبل از جدال با الدحیل قطر را برگزار می‌کردند و به همین خاطر کاملاً بدیهی بود که نتوانند مسابقه رقیب سنتی خود را به صورت زنده تماشا کنند.

البته آبی‌ها پس از پایان تمرین و هنگام بازگشت به هتل، گلهای پرسپولیس را از طریق اینترنت تماشا کردند و در جریان سومین پیروزی سرخپوشان ایرانی قرار گرفتند. اغلب بازیکنان استقلال در گفت‌وگوهای دوستانه خودشان تأکید می‌کنند که گروه پرسپولیس به مراتب آسان‌تر از آنها بوده و شاگردان یحیی گل‌محمدی برای راهیابی به جمع تیم‌های مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا کاری به مراتب آسان‌تر از آبی‌ها پیش روی خود دارند.ادعایی که البته پرسپولیسی‌ها به هیچ عنوان آن را قبول نداشته و قویاً رد می‌کنند.

این در حالی است که یحیی گل ‌محمدی اعلام کرده بود گروه پرسپولیس در آسیا یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الدحیل قطر استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال الدحیل قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی یحیی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند را پیش از شروع جام ملت های آسیا برگزار کرد. 

ملی پوشان کشورمان فردا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان می‌روند و  در روز‌های ۱ و ۳ اردیبهشت  نیز به ترتیب با بحرین و کویت دیدار می‌کند.

بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

وحید شمسایی سرمربی تیم، دقایقی را به نرم دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • اوسمار گوی سبقت را از یحیی گل‌محمدی ربود
  • یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پرسپولیس؟