Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رویترز در ادعایی اعلام کرده است که دومین دور از مذاکرات تهران- ریاض در این ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان -رویترز به نقل از بعضی از منابع و مقامات خاورمیانه‌ای ادعا کرده است که مقامات ایرانی و عربستانی تصمیم گرفته‌اند تا در این ماه به تداوم مذاکرات مستقیم بپردازند اما هنوز تاریخ مشخصی تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا یک مقام در خاورمیانه اظهار کرد: نشست آوریل نشستی سازنده بود که در آن به مسائل مختلفی مانند بحران یمن و مسئله هسته‌ای ایران پرداخته شد.

بااین حال این مقام و دو منبع منطقه‌ای اعلام کرده‌اند که تا پایان ماه امکان روی دادن مذاکرات بیشتری وجود دارد، اما زمان‌بندی آن بستگی به پیشرفت در مذاکرات یمن دارد و یک دیپلمات خارجی نیز اعلام کرد که پیش بینی می‌شود دومین دور از مذاکرات در اواخر ماه آرویل یا اوایل ماه مه اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: ادعای دیپلمات غربی درباره گفت‌وگوی ایران و عربستان

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران و عربستان ریاض

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران و عربستان ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: هرچند سال گذشته نهادها مقدمات اربعین را به خوبی مهیا کردند اما امسال باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای اجرای این راهپیمایی بزرگ انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در ستاد اربعین خراسان شمالی ضمن اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، اظهار کرد: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه‌ریزی‌ها و کمیته‌ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.

وی افزود: نیروهای مردمی همواره نقش مؤثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته‌اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهادها و کمیته‌های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

ناهیدی بر برنامه‌ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم سازی هر چه بهتر زیرساخت‌ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب، ساماندهی خودرویی و تأمین امنیت و… را مورد توجه قرار داد.

کد خبر 745253

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری