Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا از بغداد؛ شبکه های اجتماعی یک ویدیو کلیپ از دوز واکسن های "Pfizer - Biontech" را منتشر کردند که ادعا می‌شد از منطقه کردستان به ایران قاچاق شده است.

وزارت بهداشت اقلیم کردستان عراق امروز با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد؛ هرگونه ارتباط با یک کلیپ ویدیویی از نشت یک جعبه واکسن Pfizer به یکی از کشورها مردود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از نظر این وزارتخانه کلیپی که در آن نام کانال بی بی سی با علامت جعلی به نام وزارت بهداشت کردستان وجود داشت هم مردود است.
وزارت بهداشت اقلیم گفته "به محض پخش این ویدئو کلیپ ، تیم های نظارتی در وزارت بهداشت شروع به انجام تحقیقات مقدماتی در هماهنگی و ارتباط با وزارت بهداشت فدرال عراق ، تحت نظارت وزیران بهداشت عراق و کردستان و نماینده از شرکت تولید کننده واکسن Pfizer کردند"
در بیانیه مذکور به این نکته اشاره شده است که "تحقیقات نشان داده است که هیچ پایه ای برای این موضوع وجود ندارد و این بیانیه می خواهد برخی از حقایق را برای افکار عمومی روشن کند".
وزارت بهداشت اقلیم گفته واکسن فایزر هیچگونه فرم و مهری برای اقلیم کردستان ندارد زیرا مستقیماً به منطقه ارسال نمی شود بلکه فقط از طریق وزارت بهداشت عراق (بصورت متمرکز از بغداد) انجام می‌شود.
در این بیانیه ابراز نگرانی شده که تلاش هایی برای کارشکنی و ایجاد اضطراب در بین شهروندان انجام می شود، هدف آنها فقط هرج و مرج و ایجاد لکه سیاه با هدف خرابکاری در سیستم ارسال و توزیع واکسن در اقلیم کردستان عراق به شکلی که هدف آن ارسال نکردن این خدمات بشردوستانه برای شهروندان باشد.

برچسب‌ها کرونا ایرنا اقلیم کردستان عراق عراق ایران بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ایرنا اقلیم کردستان عراق کرونا ایرنا اقلیم کردستان عراق عراق ایران بغداد اخبار کنکور اقلیم کردستان عراق وزارت بهداشت اقلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار

فرزاد پیشکاری در نشست با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کردستان که با حضور استاندار در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جامعه کارگری همواره در همه عرصه‌ها حضور چشمگیری داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: توسعه پایدار استان مرهون تلاش‌های قشر کارگری در سنگر‌های اقتصادی است و به گفته مقام معظم رهبری کارگران ستون اقتصادی کشور هستند.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ پرداخت و افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۴۳۶ مورد بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار انجام شده است.

پیشکاری با اشاره به انجام ۷ هزار و ۲۷۰ بازدید دوره‌ای در مدت یادشده بیان کرد: در کارگاه‌های پرخطر ۲ هزار و ۹۵۴ بازدید صورت گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تشکیل ۲۹۴ کمیته حفاظت و بهداشت کار برای حفظ امنیت و بهداشت خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸۷ حوادث کار رخ داد، گفت: این تعداد حوادث منجر به فوت ۱۵ نفر از هم استانی‌ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • خدمات بهداشتی به ۳۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی در کردستان ارائه شد
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • تازه‌ترین تصاویر از بقایای موشک‌های سپاه پاسداران در اقلیم کردستان
  • بقایای موشک‌های شلیک شده به اسرائیل در اقلیم کردستان (عکس)
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!