Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:15:49 GMT

خرید و توزیع مخازن زباله در برای ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۴۷۲

خرید و توزیع مخازن زباله در برای ماهشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  داریوش گنجی پور معاون خدمات شهری شهرداری ماهشهر گفت: مدتی است که سرقت مخازن زباله در خیابان‌ها به معضلی برای شهروندان و شهرداری تبدیل شده بود که تعداد ۱۰۰ مخزن جدید زباله خریداری و در نقاط مختلف شهر در حال توزیع است.

او بیان داشت:باتوجه به تورم حاکم براقتصاد کشو رقیمت مخازن زباله به ویژه در دو سال گذشته رشد بسیار بالایی داشته و شهرداری درحدتوان مالی و بودجه مصوب نسبت به خرید وجایگزینی مخازن جدیداقدام می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سطل زباله خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین

  با گرم شدن هوا، بوی زباله و تعفن برای اهالی و عابران خیابان اوقاف بجنورد غیر‌قابل تحمل شده بود. در میان ساختمان‌های بلند و شیک این خیابان خانه‌ای ویلایی با دیوارهای آجری قرار دارد که بوی تعفن داخل حیاط آن، مدت‌هاست فضای محله را پر کرده است. اهالی، ساکن این خانه را می‌شناسند؛ مردی ۵۰ ساله و تنها که سال‌هاست در این خانه که حالا مخروبه شده زندگی می‌کند. او عشق زباله است و دو سال قبل هم عوامل شهرداری بجنورد چند خاور زباله را از خانه‌اش بیرون آورده بودند. تصور می‌شد بعد از تخلیه زباله او دست از این کار بکشد اما از حدود یک‌سال قبل دوباره دست به کار شد و این بار جدا از زباله، لاشه حیوانات را هم به خانه می‌آورد و دپو می‌کرد. همسایه‌ها که با توجه به شرایط روحی مرد تنها با این کار او راه آمده بودند، این بار نتوانستند این شرایط را تحمل کنند و در تماس با شهرداری و پلیس درخواست کردند با او برخورد شود. دیروز عوامل خدمات شهر با هماهنگی قضایی راهی این خانه شده و بعد از ورود به آنجا با صحنه‌ای عجیب رو‌به‌رو شدند. اتاق‌ها و حیاط این خانه پر از کیسه‌های زباله بود. مرد ۵۰ ساله هم در اتاقکی کوچک در کنار این حجم از زباله زندگی می‌کرد. مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد در این باره به جام‌جم گفت: «این ملک ۳۰۰متری در یکی از نقاط مرکزی شهر قرار دارد و ارزش آن حدود ۳۰ میلیارد تومان است. صاحب ملک، مردی ۵۰ ساله و تنهاست که تا به حال ازدواج نکرده و فرزندی هم ندارد‌. بررسی‌ها نشان داد، او از خانواده‌ای سرشناس در بجنورد است که اغلب بستگان نزدیکش در خارج از کشور زندگی می‌کنند.‌»
غلامعلی فرزادی خاطر نشان کرد: «دوسال قبل نیز همسایه‌های این مرد، شکایت مشابهی را مطرح کردند که در آن زمان حجم زباله‌ها بسیار کمتر از امسال بود و تصور می‌کردیم این اتفاق دیگر تکرار نشود. این بار هم با تماس اهالی وارد عمل شدیم اما وقتی عوامل شهرداری به آنجا رفتند برخی ساکنان به این کار اعتراض کردند و با توجه به علاقه مرد تنها به جمع‌آوری زباله، خواستار عدم تخلیه زباله‌ها بودند‌!» 
وی با اشاره به تخلیه ۹۰ خاور زباله از داخل این خانه گفت: «اغلب زباله‌گردها به‌دنبال جمع‌آوری زباله و تفکیک و درآمدزایی از آن هستند اما این مرد فقط علاقه به جمع کردن زباله دارد و هیچ تفکیکی برای فروش آن انجام نداده بود. او شب‌ها با پرسه‌زنی در خیابان، کیسه‌های زباله‌ای که اهالی بیرون خانه می‌گذاشتند را به داخل خانه‌اش منتقل می‌کردودرکنار این حجم زباله زندگی می‌کرد. به نظرمی‌رسد او به خاطر اختلالات روحی وروانی به زباله علاقه داشته واین حجم زباله رابه خانه مخروبه‌اش آورده بود.»
فرزادی درباره سرنوشت این مرد گفت‌: «‌با توجه به این‌که خانواده‌ای ندارد، به گرمخانه منتقل شد تا با دستور قضایی تحویل بهزیستی شود.‌»
معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد هم در این باره گفت: «در میان این زباله‌ها، لاشه گربه و سگ هم پیدا شد و حتی این مرد اقدام به خریداری کتاب برای قراردادن آنها در میان زباله‌ها نیز کرده بود.»

دیگر خبرها

  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد