Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:22:06 GMT

لیگ لهستان؛ یاران عبادی‌پور به رده چهارم رسیدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۴۷۶

لیگ لهستان؛ یاران عبادی‌پور به رده چهارم رسیدند

یاران عبادی پور در تیم اسکرابلچاتوف مقابل وروا ورشو شکست خوردند و در رده چهارم این فصل از رقابت‌های والیبال لهستان ایستادند.

به گزارش  "ورزش سه" به نقل از فارس، اسکرا بلچاتوف با قبول شکست 3 بر صفر در بازی سوم رده‌بندی پلاس‌لیگا مقابل وروا ورشو، در رده چهارم این فصل از رقابت‌های لهستان ایستاد.

 

میلاد عبادی‌پور، ملی‌پوش ایرانی اسکرا، در این دیدار 7 پوئن (یک پوئن از سرویس، 4 پوئن از حمله، 2 پوئن از دفاع) برای تیمش کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی از سری فینال های والیبال باشگاهی لهستان موسوم به پلاس لیگا، تیم یاستربسکی ونگل با نتیجه سه بر صفر از سد زاویرچه گذشت تا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ لهستان قرار بگیرد.

در این دیدار یک طرفه شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ست های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند تا حالا فقط یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ فاصله داشته باشند.

در این مسابقه نوربرت هوبر سرعتی زن یاستربسکی با چهارده امتیاز ستاره میدان بود و تیمش را در آستانه قهرمانی قرار داد. کارول بوترین نیز ده امتیاز برای شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم زاویرچه به دست آورد.

یاستربسکی علاوه بر حضور در فینال لیگ برتر والیبال لهستان، در لیگ قهرمانان اروپا نیز به فینال رسیده و باید در این دور به مصاف ترنتینو ایتالیا برود.

دیگر خبرها

  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم