Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@09:21:59 GMT

زیردریایی ارتش اندونزی گم شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۵۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش رویترز، دریادار جولیوس ودجوخونو، سخنگوی نیروی دریایی اندونزی اعلام کرد که ارتباط با یک زیردریایی نیروی دریایی اندونزی "KRI Nanggala" حامل ۵۳ نفر در حین تمرینات در ساحل جزیره بالی قطع شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وی اعلام کرد: نیروی دریایی اندونزی در جست‌وجوی ۵۳ نفر در زیردریایی مفقود شده است و تلاش می‌کند از استرالیا و سنگاپور کمک بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگو نیروی دریایی اندونزی افزود: این زیردریایی امروز در حال انجام تمرینات اژدر در آب‌های شمال بالی بود و اکنون ارتباط با آن قطع شده است.

روزنامه دیلی استار به نقل از هادی چهیانتو، فرمانده نیروهای مسلح اندونزی، گزارش داد، این زیردریایی که ارتباط با آن متوقف شده ممکن است در عمق حدود ۷۰۰ متری باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زیردریایی ارتش سوریه اندونزی نیروی دریایی اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان

مقام‌های پاکستانی امروز (سه‌شنبه) خبر دادند شماری از تروریست‌ها به یک پایگاه نیروی دریایی این کشور حمله کردند و حداقل یک سرباز را کشتند. نیروهای امنیتی هم در تیراندازی متقابل هر پنج مهاجم را از پای درآوردند.

به گزارش ایسنا، حمله به پایگاه «تربت» در جنوب غرب پاکستان دومین حمله از سوی تروریست‌ها به یک نهاد نظامی این کشور در روزهای گذشته محسوب می‌شود.

به نقل از خبرگزاری رویترز، دفتر «شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «خوشبختانه این حمله تلفات زیادی نداشت».

در این میان، یکی از سخنگوهای نیروی دریایی پاکستان نیز اعلام کرد، تمامی پنج مهاجم پس از آنکه تلاش کردند تا به این پایگاه وارد شوند، کشته شدند. یک سرباز نیز جان خود را از دست داد.

«ارتش آزادی بخش بلوچ» که مهم‌ترین گروه جدایی‌طلب در بلوچستان پاکستان است، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

این گروه پیشتر به دارایی‌های پاکستان و چین در منطقه و جاهای دیگر حمله کرده بودند.

چین سرمایه گذاری جدی و سنگینی در ایالت بلوچستان پاکستان دارد که هم مرز با ایران و افغانستان است و این سرمایه‌گذاری در «بندر گوادر» است.

این پایگاه نیروی دریایی برای کریدور اقتصادی پاکستان و چین از آن جهت مهم است که مسیرها و جاده های زیادی و پروژه های زیادی را در بر می‌گیرد و بخشی از ابتکارعمل کمربند و جاده «شی جین‌پینگ» رئیس جمهور چین تلقی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • قدردانی سفیر ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش
  • فیلم| نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان
  • مهمترین اتفاقات در عرصه ررم دریایی نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۲ + جزئیات
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: الحاق شناورهای لازم را در دستورکار است