Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز چهارشنبه به سفر کاری دو روزه خود به پایتخت اشاره کرد و گفت: در روز اول سفر ابتدا در راستای مسائل انتخابات و موضوعات اجتماعی و همچنین مطالبات اقشار مختلف با معاونان امنیتی، سیاسی و منابع انسانی وزارت کشور جلساتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در وزارت صمت دیدار کاری با معاون وزیر صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار کشور داشیم، عنوان کرد: در خصوص ذخایر کالاهای اساسی به ویژه در زمینه کمبود مرغ مباحثی نیز مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه شرایط بازار این استان در خصوص ذخایر کالاهای اساسی به ویژه در زمینه کمبود مرغ وضعیت خوبی ندارد و میزان وجود این کالا در کشتارگاه‌ها با میزان مصرف مردم هماهنگی ندارد، بیان کرد: در این راستا توافق شد که در مرحله نخست حدود ۲۰۰ تن مرغ منجمد به استان حواله و پس از آن ۳۰۰ تن دیگر و در مرحله بعدی ۲۰۰ تن دیگر ارسال شود؛ همچنین قرار شد که از واردات نیز هزار تن به خوزستان تخصیص دهند که در مجموع یک هزار و ۷۰۰ تن می‌شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه با رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز جلسه‌ای برگزار شد، خبر داد: در این زمینه اعتبار خوبی برای کمک به بخش‌های مختلف در نظر گرفته و برای شیوه جذب اعتبارات هماهنگی شد؛ قبل از عید نوروز نیز اعتبارات خوبی برای حقوق آبداران گرفته شد و پیگیر سایر موارد هستیم که امید است این پیگیری‌ها به نتیجه برسد.

وی افزود: همچنین با معاون اول رئیس‌جمهور جلسه‌ای برگزار و مصوبات سفر معاون اول رئیس‌جمهور به استان خوزستان نیز مرور شد؛ در این جلسه مسکن بندر امام و شیوه واگذاری زمین، موجودی انبارها در گمرکات و بنادر نیز بررسی شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به فصل برداشت و نیاز به وسایل حمل‌ونقل برای ترخیص کالاهای موجود در گمرکات و بنادر و برای بارگیری محصولات کشاورزی، در این جلسه تبادل نظر شد؛ همچنین در خصوص دو نرخی بودن شکر صحبت و قرار شد که تا پایان ماه رمضان قیمت تک نرخی تا از سرگردانی بازار جلوگیری شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان اظهار کرد: همچنین دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتم و مروری بر همه پروژه‌های بخش راه استان خوزستان انجام و همه پروژه‌ها روی نقشه بررسی و برای تسریع در اجرای پروژه‌ها تبادل نظر شد.

سلیمانی دشتکی افزود: جلسه‌ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران سازمان برنامه و بودجه برگزار شد و برای تأمین منابع مالی پروژه‌ها توافقاتی نیز صورت گرفت.

وی خبر داد: در این جلسه توافق شد که سفر مشترکی با حضور رئیس‌کل سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر راه برای بررسی مسائل استان انجام و عملیات اجرایی پروژه ساخت جاده اهواز – ایذه – لردگان آغاز شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین نشستی با معاون توسعه مناطق روستایی رئیس‌جمهوری برگزار شد و در این نشست حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای روستاها و مناطق محروم استان و تکمیل پروژه‌های راه سازی، آب شرب، بیمارستان‌ها و سایر نیازها در نظر گرفته شد؛ همچنین قرار شد که معاون توسعه مناطق روستایی پس از ماه مبارک رمضان سفری به استان خوزستان داشته باشند تا در خصوص نحوه توزیع این اعتبارات تصمیم‌گیری شود.

بنا به گفته نماینده عالی دولت در استان خوزستان، جذب این اعتبار فرصت بسیار خوبی برای این استان است و این امر می‌تواند حرکت مؤثری در راستای محرومیت‌زدایی در خوزستان باشد.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای با وزیر نفت در خصوص ساماندهی مسئولیت‌های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه طرح پیشنهادی ارائه شد که امید است که این طرح نتیجه بدهد چرا که اگر نتیجه بدهد، عدد بسیار بالایی ظرف چهار سال آینده برای حل مشکلات آب شرب، فاضلاب و روان آب‌های سطحی و پیشگیری از سیل و راه تخصیص داده می‌شود.

کد خبر 5195081

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان تخصیص اعتبار توسعه روستاها ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ماه رمضان ۱۴۰۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی اردبیل استان خوزستان برگزار شد پروژه ها جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه