Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی بازرسی فرمانداری شهرستان ملارد از گشت مشترک بازرسی در یازدهمین روز از طرح محدودیت های پیک چهارم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در یازدهمین روز از طرح محدودیت های  پیک چهارم شیوع بیماری کرونا ، طبق برنامه ریزی بعمل آمده ، گشت مشترک بازرسی از نحوه رعایت محدودیتهای کرونایی طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا شهرستان ملارد  با حضور بازرسان فرمانداری ، اداره صمت، اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در شهرستان ملارد برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح نظارتی که در راستای اجرای  اعمال محدودیت ها برای گروههای صنفی۲ و۳و۴ انجام گرفت ، دو اکیپ در شهر ملارد و یک اکیپ ویژه در صفادشت به ۶۵ واحد صنفی تذکر شفاهی داده شد و چند واحد صنفی بدلیل عدم رعایت قوانین تعطیل شدند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز

سید احمد موالی زاده گفت: گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با حضور ادارات و دستگاه های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف افزود: تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم فروشی، گرانفروشی، برخورد نامناسب با مشتری کردند و یا مشکل بهداشتی داشتند برخورد قانونی و جریمه شدند. 

موالی زاده با بیان اینکه کیفیت نان نسبت به گذشته بهتر شده است، ادامه داد: کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان در اهواز نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی با هدف بهبود کیفیت نان افتتاح شد و تلاش بر این است تا نان با کیفیت بالا برای مردم تولید شود.

وی گفت: جلسات کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز جهت بررسی وضعیت، کیفیت، کمیت، سهمیه و مجوز فعالیت واحدهای پخت نان نیز به صورت مستمر در فرمانداری اهواز در حال برگزاری است.

موالی زاده در پایان افزود: سال گذشته برای کیفیت و کمیت نان اقدامات خوبی از جمله صدور ۱۰۰ مجوز نانوایی جدید در کلانشهر اهواز، آموزش متصدیان و افراد شاغل در واحدهای پخت نان، برگزاری جشنواره نان خوزستان(نان های سنتی، صنعتی و فرآورده های گندم) به منظور شناسایی ظرفیت های نان  و ترویج سنت پخت نان و انتقال آن به نسل های آینده در محل سیلوی تاریخی اهواز و همچنین برگزاری میز خدمت کارگروه گندم، آرد و نان اهواز جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهروندان در حوزه نان در فرمانداری، با همکاری ادارات و دستگاه های عضو کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • معرفی کشتی گیران طلایی در پنج وزن مسابقات بین المللی مریوان
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان