Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@04:35:07 GMT

پیروزی ماریتیمو برابر ریو آوه با پاس گل علی علیپور

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۶۳۳

علی علیپور سازنده گل تیمش بود.

در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ پرتغال دو تیم ماریتیمو و ریو آوه به مصاف هم رفتند. 

به گزارش طرفداری، علی علیپور و امیر عابدزاده از ابتدا در ترکیب ماریتیمو حضور داشتند. بازی با نتیجه یک بر صفر به سود لژیونرهای ایرانی خاتمه یافت تا هم عابدزاده به کلین شیت برسد و هم آن که علی علیپور پاس گل اول تیمش را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی حذف شد آندره آ آنیلی تسلیم شد: سوپرلیگ بدون تیم های انگلیسی نمی تواند ادامه یابد جان هنری، مالک لیورپول: از هواداران عذرخواهی می کنم؛ اشتباه از من بود بیانیه میلان در خصوص سوپرلیگ: صدای هواداران را شنیدیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا

مهاجم پاری‌سن‌ژرمن از پیروزی برابر بارسلونا و صعود به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و به این دستاورد افتخار می‌کند.

به گزارش مشرق، پاری‌سن‌ژرمن در دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و با کنارزدن بارسا راهی دور نیمه‌نهایی شد. تیم پاریسی که در بازی برگشت در اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت توانست با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کند و با وجود شکست خانگی در بازی رفت راهی نیمه‌نهایی شود.

کیلیان ام‌باپه در بازی برگشت عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند. او بعد از بازی گفت: از اینکه یک پاریسی‌ام احساس غرور می‌کنم. از روز نخست حضورم در پاری‌سن‌ژرمن چنین احساسی را داشته‌ام. رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن دارم. برای رسیدن به فینال نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

به نوشته مارکا ام‌باپه از سال ۲۰۱۷ در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند. او پیش از این سابقه فینالیست شدن با تیم پاریسی را دارد اما در نهایت از بالابردن جام بازمانده است.

این بازیکن ۲۵ ساله تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و هنوز تصمیم نهایی‌اش را برای ماندن و یا جداشدن نگرفته است. گمانه‌زنی‌ها حاکی است او راهی رئال مادرید خواهد شد. البته حرف‌های او در پایان بازی با بارسا این احتمال را افزایش می‌دهد که او بخواهد در پاری‌سن‌ژرمن باقی بماند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • واکنش دوپهلوی ام‌باپه به پیروزی پاریس برابر بارسا
  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • سلفی احسان حاج صفی در ورزشگاه خانگی پس از درخشش برابر آریس