Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:36:44 GMT

انفجار در کویته ۳ کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۸۶۵۰

انفجار در کویته ۳ کشته و ۱۱ زخمی برجای گذاشت

به گزارش ایرنا، شبکه‌های تلویزیونی پاکستان به نقل از پلیس کویته اعلام کردند: این حادثه در نزدیکی خیابان منتهی به مراکز مهم تجاری، سیاسی و نمایندگی‌های خارجی از جمله سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به وقوع پیوست.

خوشبختانه هیچ آسیبی به نمایندگی کشورمان وارد نشده اما منابع آگاه گفتند که شدت این انفجار و لرزش آن تا سرکنسولگری ایران و چندصدمتر دورتر از محل حادثه احساس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس شهر کویته اعلام کرد: انفجار امروز در پارکینگ هتل "سرینا" رخ داد که منجر به آتش‌سوزی در محل و خسارت به ده‌ها خودروهای و ساختمان اطراف شد.

گزارش‌ها از کشته شدن دست کم ۳ نفر حکایت دارد و همچنین ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند. منابع بیمارستانی در شهر کویته به رسانه‌ها گفتند که احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است با این حال در گذشته شورشیان وابسته به گروه‌های غیرقانونی و عناصر تروریستی تحریک طالبان مسئولیت بمب‌گذاری‌ها و حملات مسلحانه در کویته و دیگر مناطق ایالت بلوچستان را برعهده گرفته‌اند.

برچسب‌ها منطقه مرزی کویته انفجار پاکستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار پاکستان انفجار پاکستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم