Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس باشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون سه مرحله واکسن کرونا در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران برای کادر درمان در بخش‌های ویژه مثل آی سی یو و اورژانس تزریق شده است و امروز در مرحله چهارم کادر درمانی که واکسن دریافت نکرده بودند نیز واکسن تزریق شد.

وی افزود: تمامی کارکنان، پزشکان متخصص، پرستاران بخش کرونا، آی سی یو و سی سی یو در گچساران علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان گچساران بیان کرد: یک هزار و ۷۹۳ دوز واکسنی که از معاونت بهداشتی استان برای شهرستان دریافت که تا کنون یک هزار و ۵۶۹ دوز آن برای کارکنان بهداشت و درمان، اورژانس و نظام پزشکی شهرستان گچساران تزریق شده است.

باشتی عنوان کرد:در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران برای کارکنان درمان از واکسن آسترازنکا ساخت کره جنوبی استفاده می شود.
وی ابراز اشت: این واکسن دومرحله ای است و امروز مرحله اول آن تزریق شد.

 در شهرستان گچساران ۶مرحله واکسیناسیون کرونا انجام شده است.

تاکنون ۱۳ هزار و ۵۴۶ دوز واکسن وارد کهگیلویه و بویراحمد شده که از این میزان هفت هزار و ۲۰۷ دوز آن تزریق شده است.

کار واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و مابقی گروه های هدف در دست انجام است و طبق سند ملی به گروه های مشخص شده واکسن تزریق می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخت های بیمارستانی گیلان باید بیشتر از میانگین کشور باشد

ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: با توجه به اینکه این استان از مقاصد مهم گردشگری کشور به شمار می‌رود، باید میانگین تخت‌های بیمارستانی استان بیش از میانگین کشوری باشد این در حالی است که در زمان حاضر کمتر از میانگین کشوری است.

اسدالله عباسی امروز، ۲۶ فروردین ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی در دست احداث پورسینای رشت، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: در تلاشیم تا در ۶ ماه ابتدای امسال پیشرفت فیزیکی این پروژه به حد قابل قبولی برسد.

وی با اشاره به احداث بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت، افزود: این بیمارستان با بهره‌گیری از ظرفیت مولدسازی املاک مازاد دولت در دست احداث قرار گرفت اما فرایند آن کمی طولانی شد؛ در حالی که احداث این بیمارستان جزء مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهور است و باید تلاش‌ها برای احداث و تکمیل آن بیشتر شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به منابع مورد نیاز جهت ساخت و بهره‌برداری از بیمارستان جایگزین پورسینا، گفت: حدود ۷۰ درصد منابع لازم برای احداث بیمارستان از محل تهاتر و مابقی آن از منابع دولتی تامین خواهد شد که سهم منابع دولتی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تخصیص داده شده است.

عباسی بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر پیمانکاران و کارفرمایان در رابطه با طرح‌های عمرانی سلامت‌محور گیلان تاکید و خاطرنشان کرد: پیمانکاران و کارفرمایان احداث بیمارستان‌ها باید همکاری و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا سرعت احداث پروژه‌ها با شتاب بیشتری انجام شود؛ چراکه در غیر این صورت کندی احداث پروژه موجب تذکر ما خواهد شد.

استاندار گیلان تاکید کرد: امکان ایجاد بیمارستان فوق تخصصی در همه مناطق وجود ندارد، به همین منظور در مرکز استان احداث بیمارستان جنرال و مگاهاسپیتال در دستور کار قرار گرفت و تلاش داریم همه نیازهای استان را در بخش سلامت و درمان در این بیمارستان تامین کنیم؛ سیاست‌گذاری و هدف‌گذاری ما نیز دستیابی به این مهم در کوتاه مدت است.

وی اضافه کرد: پس از بهره‌برداری از بیمارستان‌های لاکان و پورسینا درخصوص بیمارستان رازی و شفا هم تصمیماتی اتخاذ شده که در مراحل بعدی انجام خواهد شد.

عباسی از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست پیش از دور دوم سفر رئیس جمهور به گیلان، در سفر به این استان از حوزه بهداشت و درمان این استان بازدید داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه گیلان، در بخش گردشگری سلامت از ظرفیت لازم برخوردار است، افزود: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی علاقمند به این حوزه، برای سرمایه‌گذاری در استان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیماری در بیراهه زیبایی
  • چگونه ارز درمانی بگیریم؟
  • تخت های بیمارستانی گیلان باید بیشتر از میانگین کشور باشد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • اهدای یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان شهدای بندرلنگه
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد
  • فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم