Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار از مرحله گروه لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف تیم الدحیل قطر رفت که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر ۲ الدحیل خاتمه یافت. 

ارسلان مطهری(۴) و شیخ دیاباته (۳۴) برای استقلال گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اولونگا»(۱۰ و ۲۷) و عبدالله الاحرق(۴۳) برای الدحیل گل زد.

استقلال در این دیدار با رشیدمظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته به میدان رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی که با پیروزی در دو دیدار قبلی برابر الاهلی عربستان و الشرطه عراق برای تثبیت صدرنشینی و افزایش شانس صعود از گروه به مصاف الدحیل قطر آمده بود، خیلی زود به خواسته اش رسید و در دقیقه ۴ روی ارسال موسوی از جناح راست و ضربه سر ارسلان مطهری به گل اول رسید. 

پس از این گل الدحیل که به نوعی غافلگیر شده بود فشار حملاتش را روی دروازه آبی های ایران بیشتر کرد و خیلی زود توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در دقیقه ۱۰ این دیدار ارسال پشت مدافعان استقلال برای «ادمیلسون» با شوت او همراه شد و توپ پس از دفع مظاهری برابر «اولونگا» قرار گرفت تا او کار را به تساوی بکشاند.

با رد و بدل شدن دو گل زودهنگام بازی جذابیت بیشتری پیدا کرد اما دو تیم با هوشیاری بیشتری کار را دنبال کردند. استقلال در دقیقه ۱۸ توسط فرشید اسماعیلی صاحب یک موقعیت خوب برای گلزنی شد اما اسماعیلی در حالی که قصد داشت توپ را از بالای سر دروازه بان الدحیل به گل تبدیل کند، در زدن ضربه آخر کم دقتی کرد و توپ به گلر حریف رسید.

در دقیقه ۲۷ این دیدار مسعود ریگی که یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دیدارهای گذشته بود پشت محوطه جریمه در رساندن توپ به هم تیمی اش دچار اشتباه شد و توپ به اولونگا رسید تا او با ورود به محوطه جریمه و ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر برساند.

تلاش برای رسیدن به گل تساوی از سوی استقلالی ها ادامه داشت تا این که در دقیقه ۳۴ ارسلان مطهری پس از دریافت پاس دقیق از فرشید اسماعیلی توپ را عرضی برای شیخ دیاباته ارسال کرد که شیخ با ضربه ای دقیق گل تساوی را به ثمر رساند. 

دو دقیقه بعد پاس مهدی قایدی در عرض به شیخ دیاباته رسید تا در موقعیت زدن گل سوم قرار بگیرد اما دخالت مدافع حریف اجازه نداد شیخ با دقت به توپ ضربه بزند و داور اعلام کرنر کرد. این ضربه هم موقعیت جدی برای ارسلان مطهری ایجاد کرد اما شوت او را دروازه بان الدحیل برگرداند.

در دقیقه ۴۳ بازهم این الدحیل بود که از روی غفلت مدافعان استقلال به گل رسید و عبدالله الاحرق به ضربه ای دقیق گل سوم را برای قرمزپوشان الدحیل وارد دروازه کرد تا نیمه اول با برتری قطری ها به پایان برسد.

کد خبر 5195094 رضا خسروي

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال الدحیل قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران قهرمانی آسیا تیم فوتبال گوا هند تیم فوتبال الشرطه عراق فوتسال والیبال تیم فوتبال الدحیل قطر مهدی طارمی ارسلان مطهری شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو هفته بسیار سختی را در ترکیب بارسلونا سپری کرد و دو اشتباه مهلکی که برابر پاری سن ژرمن در رقابت‌های لیگ قهرمانان و مقابل رئال مادرید در لالیگا داشت یکی از دلایل اصلی شکست این تیم در هر دو بازی بود.

این ستاره پرتغالی در جریان بازی برابر پاری سن ژرمن از مهار عثمان دمبله و انجام وظایف دفاعی‌اش غافل شد و همین موضوع باعث شد که تیمش گلی را دریافت کند و در نهایت از سود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

تکرار این اتفاق در بازی برابر رئال مادرید مقابل لوکاس واسکز و گلی که بارسلونا از آن سمت دریافت کرد خشم هواداران بارسلونا را بیش از پیش از این بازیکن شعله‌ور کرد و حالا به نظر می‌رسد که این دو دیدار تاثیر مستقیمی در آینده او در این باشگاه داشته است.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به دلیل دو اشتباه مهمی که این بازیکن در دیدارهای سرنوشت‌ساز این فصل انجام داده دچار تردید برای حفظ او در فصل آینده شده‌اند و شاید کانسلو مجبور شود در پایان فصل بار دیگر به منچسترسیتی برگردد. هرچند گفته می‌شود که مبلغ مد نظر سیتی برای فروش این بازیکن هم در تصمیمی که مدیران این باشگاه گرفته‌اند بی‌تاثیر نیست.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود