Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال میلان در یک بازی خانگی در حالی که تا دقایق پایانی از ساسولو پیش بود به میهمان خود باخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، چهارشنبه شب تیم فوتبال میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک مغلوب ساسولو شد.

میلان که بدون زلاتان ابراهیموویچ مصدوم به این بازی آمده بود، با گل دقیقه سی‌ام هاکان چالهانوغلو از ساسولو پیش افتاده بود و تا دقیقه 76 برنده بازی بود تا اینکه جاکومو راسپادوری گل تساوی را برای تیم میهمان زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن تنها هفت دقیقه بعد بازگشت ساسولو را کامل کرد و دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

به این ترتیب میلان برای ششمین بار در این فصل تن به شکست داد و 66 امتیازی ماند تا به یوونتوس رده سومی این فرصت را بدهد تا فاصله‌اش را با رده دوم جدول به حداقل برساند. ساسولو هم با 49 امتیازی که اکنون دارد جایگاهش را در رده هشتم جدول مستحکم کرد.

جدول رده‌بندی سری A

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ سری A ساسولو میلان زلاتان ابراهیموویچ سری A ساسولو میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان

به گزارش قدس آنلاین، دوشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو داربی دلامادونینا بین دو تیم میلان و اینتر در حالی برگزار شد که افعی‌ها می‌دانستند در صورت پیروزی مقابل رقیب سنتی خود قهرمانی آن‌ها روی کاغذ هم مسجل می‌شود.

اینتر بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود توسط آچربی روی ارسال یک کرنر به گل رسید. در نیمه دوم هم شلیک مارکوس تورام سن‌سیرو را در بهت و حیرت فرو برد تا عملا اینتر در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. در دقیقه ۸۰ هم توموری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نهایت این اینتری‌ها بودند که با فتح خونین دلامادونینا قهرمان زودرس سری آ شدند.

در دقایق پایانی بازیکنان میلان نتوانستند خشم خودشان را از قهرمانی نراتزوری مقابل دیدگان هوادارانشان کنترل کنند و در دو صحنه با بازیکنان اینتر درگیر شدند که حاصل آن اخراج کالابریا و هرناندس از میلان و دومفرایس از اینتر بود.

با این نتیجه اینتر ۸۶ امتیازی شد و اختلافش با میلان را به عدد ۱۷ افزایش داد تا برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شود و ستاره دوم را کسب کند.

اینزاگی هم توانست افعی‌ها را به دومین قهرمانی سریع تاریخشان برساند. اتفاقی که پیش از این با مانچینی رخ داده بود و اسپالتی با ناپولی و الگری با یوونتوس نیز هرکدام یک مرتبه موفق به قطعی کردن قهرمانی در پایان هفته سی‌وسوم شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو