Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@14:56:56 GMT

حمله تند علی دایی به دولت: حق مردم ما این نیست

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۶۹۳۰۹

علی دایی به رک گویی و صراحت لهجه معروف است. به گزارش تابناک ورزشی،  دایی دو سالی است که از لیگ برتر فوتبال به دلیل همین صفت و خصوصیت اش کنار مانده و فعلا نتوانسته هدایت تیمی را بپذیرد. حالا امشب نوبت به اعتراض علی دایی به تدابیر اشتباه درخصوص مقابله با ویروس کرونا رسیده است که بیشتر مردم را آزار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در استوری اینستاگرامی خود به شدت به مسئولان دولتی تاخت و آن ها را درخصوص بی تدبیری هایشان برای مبارزه با کرونا، سرزنش کرد.

علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت:

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان علی دایی استوری اینستاگرام ویروس کرونا واکسن کرونا تابناک ورزشی گروه های شغلی ماه رمضان غنی سازی اورانیوم سردار حجازی سوپرلیگ اروپا دعای روز هشتم رمضان علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن

همشهری آنلاین ـ لاله غزالی: کووید ـ ۱۹ و زیرسویه‌های آن حدود ۳ سال جهان را با مخوف‌ترین پاندمی قرن مواجه کرد و جان بسیاری از انسان‌ها را گرفت. اکنون که این بیماری فروکش کرده و آمار ابتلا به آن و تلفاتش کاهش پیدا کرده است، پزشکان و متخصصان در حال پژوهش درباره مسائل مرتبط با آن هستند.

اکنون موضوع مهم درباره کرونا عوارض آن است چراکه محققان براساس مطالعات خود ثابت کرده‌اند این بیماری تبعات و عوارضی دارد که مبتلایان را تا سال‌ها پس از بهبودی هم درگیر خود می‌کند.
عوارض این بیماری برای افراد متفاوت است و فاکتورهایی همچون سابقه بیماری‌ها، ژنتیک، میزان ایمنی بدن و... را دربر می‌گیرد.

کرونا عوارض کوتاه‌مدت و بلندمت دارد و می‌تواند به اندام‌های حیاتی بدن شامل قلب، ریه، مغز، کبد، کلیه و... آسیب بزند و باعث سکته قلبی و مغزی، افزایش احتمال ابتلا به پارکینسون و آلزایمر، نارسایی کلیه، ریزش مو و بثورات پوستی، مشکلات تنفسی، خستگی مزمن و... شود.

آنچه در این میان به آن کمتر پرداخته شده، عوارض روانی کروناست و حتی شاید فرد بهبودیافته نداند بعضی تغییرات خلقی وی به دلیل کرونا باشد. این در حالی است که پژوهشگران در تحقیقات خود به نشانه‌های متقنی از ارتباط بیماری‌های روانی با کرونا دست یافته‌اند و تاکید می‌کنند افراد درگیر باید از این موضوع آگاه باشند و برای درمان اقدام کنند.

در اینفوگرافیک زیر شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن را مشاهده می‌کنید:

گرافیست: داود سرخوش

کد خبر 846950 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کرونا خبر مهم بیماری - ویروس بیماری - بیمارستان بیماری روانی روانشناسی

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر