Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌های هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا با پیروزی قهرمان فصل گذشته برابر پارما و توقف صدرنشین رقابت‌ها برای دومین هفته متوالی دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از بازی‌های هفته سی‌و‌‌دوم سری A ایتالیا، چهارشنبه شب شش بازی همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار شد که در پایان مهمترین آنها یوونتوس بر پارما غلبه کرد و اینتر در خانه اسپتزیا متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تورین، یوونتوس در شب درخشش مدافعانش موفق شد میهمان خود پارما را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. پس از آنکه پارما با گل دقیقه 25 گاستون بروگمان پیش افتاد، الکس ساندرو دفاع چپ برزیلی بانوی پیر با دو گل در دقایق 43 و 47 ورق را به سود میزبان برگرداند. پس از او نیز دیگر مدافع بیانکونری، ماتیس دلیخت در دقیقه 68 گل سوم را به ثمر رساند و خیال تیمش را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد.

یوونتوس با کسب نوزدهمین برد خود در این فصل 65 امتیازی شد و ضمن صعود به رده سوم به فاصله یک امتیازی میلان رده دومی رسید.

اما اینتر که هفته پیش هم مقابل ناپولی به تساوی رضایت داده بود، برای دومین هفته متوالی به کسب یک امتیاز بسنده کرد و با تساوی یک - یک در خانه اسپتزیا متوقف شد. در این بازی نخست اسپتزیا با گلزنی دیه‌گو فاریاس در دقیقه 12 پیش افتاد، اما در ادامه ایوان پریشیچ در دقیقه 39 گل تساوی را برای نراتزوری به ثمر رساند.  با وجود این نتیجه، اینتر به لطف شکست میلان در بازی خانگی برابر ساسولو که ساعاتی قبل از این بازی برگزار شده بود، حاشیه امنیت خود را در صدر جدول موقتاً به 10 امتیاز افزایش داد.

در چهار بازی دیگر چهارشنبه شب سری A نتایج زیر رقم خورد:

جنوا 2 - بنونتو 2
کروتونه صفر - سامپدوریا یک
بولونیا یک - تورینو یک
اودینزه صفر - کالیاری یک

پرونده هفته سی‌و‌دوم سری A امشب با انجام دو بازی دیگر بسته می‌شود که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران رم میزبان آتالانتا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:15 ناپولی از لاتزیو پذیرایی خواهد کرد.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان یوونتوس سری A اینترمیلان یوونتوس سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۶۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • پیش‌بازی میلان - اینتر؛ سودای تاج‌گذاری در محضر شیطان
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر