Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خال مدیرعامل  سازمان بهشت زهرا  (س) درباره آخرین آمار متوفیان کرونا در بهشت زهرا اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته سخت ترین و غم انگیزترین روز در سازمان بهشت زهرای ۵۰ ساله را شاهد بودیم.

وی افزود: آمار متوفیان کرونا روز گذشته به مرز ۱۵۰ نفر رسید که با ۲۰۰ متوفی عادی ۳۵۰ متوفی آمار آنها در سازمان بهشت زهرا ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه متاسفانه در زمینه آمار متوفیان رکورد بی سابقه ثبت شد، گفت:حتی آمار فوتی‌ها از آمار روزانه ۸ سال دفاع مقدس هم بیشتر بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سازمان بهشت زهرا سازمان بهشت زهرا کرونا آمار متوفیان کرونا در بهشت زهرا س تعداد فوتی های کرونا سازمان بهشت زهرا آمار متوفیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است

همرمان با شب‌های قدر ، درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) بر روی عموم شهروندان باز خواهد بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) در اطلاعیه‌ای از باز بودن درب‌های اصلی این آرامستان در شب‌های قدر جهت حضور زائرین در گلزار مطهر شهدا و یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی خبر داد.

افزایش ساعت کاری مترو تهران در شب‌های قدر

همچنین رضا محمدنژاد افزود: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت 2 بامداد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • برگزاری مراسم شب های قدر در کنار شهدای تهران
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • درهای اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز خواهد بود
  • درب‌های اصلی بهشت زهرا(س) در شب‌های قدر باز است
  • رکوردشکنی کاهش نرخ بیکاری ترکیه در ۲۰۲۳
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • دوربین‌های نظارتی در بهشت زهرا(س) افزایش می‌یابد