Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های هفته بیست و یک لیگ برتر فوتبال در غیاب نمایندگان کشورمان که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، روز‌های پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، تیم سپاهان به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.

نساجی مازندران- سپاهان/ روز پنجشنبه ساعت ۲۱

تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت ساکت الهامی نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفته است، اما روند رو به رشد این تیم شمالی  با شکست برابر تیم پرسپولیس متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان الهامی با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و آن‌ها  برای اینکه همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر فوتبال باشند باید بازی‌های خود را پیروز شوند، اما کار سختی برابر طلایی پوشان اصفهانی پیش رو دارند.  

الهامی سرمربی نساجی به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و باید از روی سکوها این بازی را ببیند. همچنین چند بازیکن کرونایی در تیم نساجی هستند که منتظر جواب تست خود هستند تا بتوانند در بازی های بعدی تیم خود را همراهی کنند. علاوه بر این، احسان قهاری به علت مصدومیت نمی تواند برابر سپاهان بازی کند. 

در آن طرف، تیم سپاهان در هفته بیستم برابر تیم نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۴۱ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به  پرسپولیس در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

طلایی پوشان اصفهانی به علت حضور نداشتن در لیگ قهرمانان آسیا تمرکزشان را به بازی‌های لیگ برتر فوتبال معطوف کرده‌اند. آن‌ها قصد دارند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و اختلاف امتیازی خود را با پرسپولیس رقیب اصلی خود برای قهرمانی بیشتر کرده تا یک بار دیگر جام قهرمانی را به دست آورند.

 نویدکیا به خوبی می‌داند که نباید تیم قعر جدولی نساجی  را دست کم بگیرد به همین علت تیم خود را با تمام قوا روانه زمین مسابقه می‌کند تا ۳ امتیاز این  بازی را به دست آورد.

همچنین مهدی ترکمان و شایان مصلح به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم سپاهان در این بازی نیست. 

آلومینیوم اراک- پیکان / روز پنجشنبه ساعت ۲۱

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته برابر تیم ته جدولی ماشین سازی به تساوی یک - یک دست یافت و این تیم اراکی با ۲۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

شاگردان منصوریان قصد دارند با برتری برابر پیکان جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما کار سختی برابر تیم جوان و با انگیزه پیکان پیش رو دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان با ۲ گل شکست خورد و با کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

خودروسازان قصد دارند با دست پر اراک را ترک کنند، اما با حریف سرسختی مواجه هستند.

نفت مسجد سلیمان- مس رفسنجان / روز پنجشنبه ساعت ۲۱

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته توانست یک امتیاز با ارزش در خارج از خانه برابر تیم سپاهان به دست آورد و این تیم جنوبی با کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

شاگردان فکری قصد دارند از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر حریف کرمانی خود جایگاه‌شان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا با یک گل به برتری رسید و با ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این تیم کرمانی قصد دارد روند رو به رشد خود را برابر حریف جنوبی خود ادامه بدهد، اما کار سختی پیش رو دارد.

گل گهر سیرجان- صنعت نفت آبادان/ روز جمعه ساعت ۲۰:۴۰

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته برابر تیم پیکان با ۲ گل به برتری دست یافت و با ۲۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و با برتری برابر صنعت نفت آبادان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.

در آن طرف، بازی تیم صنعت نفت آبادان  برابر تیم استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به علت وضعیت قرمز آبادان و سفر آبی پوشان به عربستان برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

اکنون تیم صنعت نفت آبادان با یک بازی کمتر و کسب ۲۵ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفته است.

برزیل ایران قصد دارد دست پر از سیرجان برگردد، اما کار سختی برابر تیم پرمهره گل گهر پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید

اعلام تیم داوری چهار دیدار از هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال هفته گذشته برابر امتیاز در جایگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال جدول رده بندی گل گهر سیرجان اما کار سختی تیم سپاهان تیم فوتبال برابر تیم قصد دارند قرار گرفت آن طرف پیش رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس که در فاصله هفت هفته مانده تا پایان فصل همچنان در فاصله یک امتیازی استقلال صدرنشین منتظر لغزش حریف سنتی است در سه بازی آینده تیم خود دو بازی مقابل تیم‌های ته جدول برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس پنجشنبه این هفته مقابل صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت که به نظر می‌رسد مصاف مقابل این تیم که به دنبال فرار از سقوط است آن هم در خانه حریف برای اوسمار و تیمش شرایط سختی را فراهم خواهد کرد.

غیر از این پرسپولیس بعد از بازی جام حذفی در اراک مقابل ایرالکو و سپس مصاف با سپاهان در تهران باید برای مصاف با نساجی قعر جدولی به قائمشهر برود که این بازی هم با توجه به شرایط نساجی در جدول برای سرخ‌ها می‌تواند چالشی دشوار در راه رسیدن به قهرمانی و کورسی که با استقلال بسته‌اند، باشد.

در عین حال استقلال هم باید در هفته بیست و هشتم لیگ برتر باید مقابل نساجی در قائمشهر بازی کند که همین شرایط برای آبی‌ها هم با فاصله بیشتر و تعداد کمتر برقرار خواهد بود.

از بین تیم‌های پایین جدول استقلال خوزستان هم در هفته بیست و هشتم مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که این بازی در تهران برگزار می‌شود.

فولاد دیگر تیم خوزستانی رده‌های پایین جدول هم در هفته بیست و هفتم میزبان استقلال خواهد بود که برخلاف تصور و آنچه روی کاغذ به نظر می‌رسد سرخابی‌ها در مصاف با این تیم‌های فانوس به دست شاید کار دشوارتری نسبت به دیدار مقابل تیم‌های بالای جدول داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • لیورپول و فرمول تکراری: باخت در هفته‌های پایانی!
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!