Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@14:44:14 GMT

بازار املاک تا ۲میلیارد در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۰۸۵

بازار املاک تا ۲میلیارد در پایتخت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ فایل‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک و سامانه‌های مجازی برای فروش در محلات مختلف شهر تهران به لحاظ قیمتی نکات قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

بررسی واحدهای مسکونی عرضه شده به بازار برای فروش در آغاز دومین ماه از فصل بهار 1400، حاکی از آن است که تا حدودی حجم فایل‌ها نسبت به دو هفته پایانی فروردین افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آنکه برخلاف تصور ابتدایی بخشی از خریداران که در حال حاضر امکان خرید واحدمسکونی با قیمت کمتر از 2 میلیارد تومان در مناطق مختلف تهران وجود ندارد، اتفاقا در مناطقی از پایتخت تعداد فایل‌هایی با این ویژگی قیمتی کم نیستند. آن‌طور که مشخص است بخش عمده این فایل‌ها در نیمه جنوبی و جنوب شرق تهران واقع شده‌اند.

نکته مهم دیگر آنکه اگرچه بخش عمده این واحدهای مسکونی با عمربنای بین 10 تا 20 هستند، اما خریدارانی که صرفا به خرید واحد مسکونی نوساز تمایل دارند نیز هر چند انگشت‌شمار، اما می‌توانند واحدهای نوساز با قیمت حدودی کمتر از 2 میلیارد تومان را بیابند. قیمت پیشنهادی این واحدهای مسکونی در هر مترمربع عمدتا کمتر از میانگین قیمت مسکن در هر مترمربع در شهر تهران است.

ویژگی دیگر این فایل ها، در مورد متراژ واحدهای مسکونی است که به طور عمده کمتر از 90 مترمربع هستند.

در جدول نبض امروز، واحدهای مسکونی با قیمت کل پیشنهادی تا 2 میلیارد تومان ارائه شده است.

پربیننده ترین آخرین مهلت ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان اعلام شد / وضعیت بازار مسکن بهبود پیدا می‌کند قیمت آپارتمان نوساز در لوکس‌ترین منطقه تهران رقم عوارض خروج از کشور اعلام شد جریمه مالکان در صورت عدم ثبت‌نام در سامانه املاک چیست؟ مظنه قیمتی مناطق لوکس‌نشین پایتخت چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واحد مسکونی واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تامین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی