Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:32:40 GMT

پیشکسوت استقلال: ترکیب تیم برنده نباید تغییر کند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۱۹۷

پیشکسوت استقلال: ترکیب تیم برنده نباید تغییر کند

«محمد نوری»روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص شکست استقلال برابر الدحیل قطر اظهار داشت: معمولا تیمی که برنده می شود ترکیب خود را تغییر نمی دهد اما مجیدی به طور قطع طبق آنالیزی که کرده بود دست به این تغییرات زد، اما نظر شخصی من این است که نباید به ترکیب تیم برنده دست زده شود.   

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد خط دفاعی استقلال در دیدار مقابل الدحیل عنوان کرد: خط دفاعی عملکرد خوبی نداشت و این موضوع باعث شد استقلال چهار گل دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از دلایل این شکست غرور بازیکنان بود.

وی ادامه داد: مهاجمان الدحیل هر کاری که می خواستند کردند. درست است که «رشید مظاهری» در گل هایی که خورد مقصر نبود و مدافعان بیشتر تقصیر داشتند، اما دروازه بانی که چهار گل دریافت می‌کند، نمی تواند نمره قبولی بگیرد.

وی افزود: اشتباهات دفاعی باید برطرف و جایگری درست داشته باشند و آن ها باید وظایف خود را در دفاع به خوبی انجام دهند. اگر این اتفاق بیافتد، استقلال می تواند در دیدار بعدی موفق باشد.

نوری اظهار داشت: خط حمله ما بهترین خط حمله آسیاست و مهاجمان استقلال می توانند هر دفاعی را بهم بریزند. از بدون تمرکز بودن و بدون مسوولیت دفاع استقلال بسیار تعجب کردم. مهاجم حریف نباید به راحتی در محوظه جریمه هر کاری که دلش خواست را انجام دهد.   

پیشکسوت استقلال ادامه داد: این اولین باخت فرهاد مجیدی بود و نباید به او انتقاد کرد. او به طور قطع می تواند در بازی های آینده جبران کند. استقلال از لحاظ بازیکن از همه تیم های گروهش قویتر است و در دور برگشت می تواند با کسب نتایج قابل قبول به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کند. 

نوری اضافه کرد: به جز فرشید اسماعیلی، بقیه هافبک ها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. آرش رضاوند و مسعود ریگی در دیدار قبل بسیار خوب بازی کردند اما در این دیدار بازی همیشگی خود را نکردند و نتوانستند خط دفاع را به حمله وصل کنند. در این بازی آنقدر فشار بر روی ریگی بود که او اشتباه بزرگی روی گل الدحیل داشت. درست است ریگی در این بازی اشتباه کرد اما او یکی از بهترین هافبک های ایران است و می تواند با دوندگی و توپ گیری خود کمک بزرگی به استقلال کند.

وی تصریح کرد: همه پیشکسوتان با قدرت از فرهاد حمایت می کنند چرا که او در این مدت نتایج بسیار خوبی با استقلال گرفته است. امروز هم تیمش هجومی بازی کرد و اگرچه باخت اما استقلال ساختار بسیار خوبی پیدا کرده است. 

برچسب‌ها الدحیل باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الدحیل باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 الدحیل باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021 اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد