Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:21:31 GMT

گلزنان لیگ یک؛ مهاجمان بادران در صدر

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۲۵۴

در پایان هفته بیست و یکم لیگ یک حمید کاظمی مهاجم بادران که با 8 گل در صدر جدول گلزنان قرار داشت در این عنوان شریک پیدا کرد که همبازی اش است. 

به گزارش "ورزش سه"، ایمان غلامی که در بازی قبلی و در دیدار با آرمان گهر از روی نقطه پنالتی برای بادران گل زده بود در جریان بازی با شهرداری آستارا زننده گل دوم تیمش بود و با این گل شمار گل های خود را به عدد 8 رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی حمید کاظمی بعد از چند هفته دوری از ترکیب بادران به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمد و لحظاتی بعد از ورود به میدان به امیر زلیکانی پاس داد تا گل سوم بادران را در این بازی به ثمر برساند. 

 

 

 

 

فرشاد جانفزا مهاجم استقلال خوزستان در بازی با استقلال ملاثانی دبل کرد تا 7 گله شود. عارف رستمی هم زننده دو گل از تیمش در بازی با پارس جنوبی بود و او هم 7 گله شد؛ این دو مهاجم در کنار دیگر 7 گله ها شانس کسب عنوان آقای گلی را در هفته های باقی مانده دارند. دو بازیکن مس کرمان هم در جمع 7 گله ها به چشم می خورند. بابا محمدی و سید پیمان میری که جز خوب های مس کرمان در فصل جاری بشمار می روند. 

 

در پایان هفته بیست و یکم لیگ یک صدر جدول گلزنان لیگ یک در حالی در اختیار مهاجمان بادران است که این تیم با به ثمر رساندن 26 گل در 21 بازی تهاجمی ترین تیم این مسابقات به حساب می آید. جدول گلزنان لیگ دسته اول تا پایان هفته بیست و یکم از این قرار است: 

 

8گل:
بادران تهران: حمید کاظمی - ایمان غلامی


7گل:
استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا 
خیبر خرم آباد: عارف رستمی
مس کرمان: بابامحمدی
پارس جنوبی: علی فاتح
مس کرمان: سیدپیمان میری


6گل:
استقلال ملاثانی: سجاد عبدویی

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک مس کرمان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از 13 سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال 92 با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ 29 مرداد ماه 1389 برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه 3 بر 0 به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره 10 را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

ویدئو: 214933

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روزها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس