Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارزهای دیجیتال ، ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند. این ارزها مورد استقبال عموم در جهان قرار دارند . در ایران نیز عده ای از افراد برای سرمایه گذاری  بعد از بازار بورس به رمز ارزها روی آور شدند . در این راستا اداره کل پژوهش و بررسی های خبری هفته اخیر نظرسنجی  آنلاین خود را به موضوع ارزهای دیجیتال اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پرسش های این نظرسنجی در روزهای ۲۸ فروردین تا ۱ اردیبهشت  ماه جاری بر روی سایت ایرنا قرار گرفت و افزون ۲ هزار نفر در این نظرسنجی آنلاین شرکت کردند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی در افکار سنجی آنلاین خود از مخاطبانش خواست تا  ارزیابی خود را از میزان خطرات سرمایه گذاری  در بازار ارز های دیجیتال  بیان کنند . ۶۱.۳ درصد پاسخ گویان خطرات ناشی از سرمایه گذاری در این بازار را «‌زیاد »، ۲۳.۳ درصد«تا حدی» و ۱۵.۴ درصد «‌کم »‌ اعلام کردند.

در این افکار سنجی، سه پرسش « مهمترین  مشکل ارز های دیجیتال  را در چه می دانید ؟ ، مهمترین ضرورت ورود دستگاه های نظارتی بر بازار ارز دیجیتال چیست ؟ خطرات  سرمایه گذاری  در بازار ارز های دیجیتال تا چه میزان است ؟ »  مطرح شد.

نتایج این گزارش نشان داد؛ ۴۸.۶ درصد پاسخ گویان « نظام مند کردن بازار ارز های دیجیتال » را از ضروریات ورود دستگاه های نظارتی بر بازار ارز های دیجیتال می دانند. « جلوگیری از پولشویی» با ۳۵.۴ درصد و « درآمد زایی برای دولت از طریق مالیات »  با ۱۶ درصد از دیگر مواردی است که پاسخ گویان به عنوان مهمترین ضرورت ، ورود دستگاه های نظارتی بر بازار ارز های دیجیتال  انتخاب کردند.  

در این بررسی ۴۰.۱  درصد پاسخ گویان معتقدند « نداشتن  پشتوانه و تضمین »  مهمترین مشکل ارز های دیجیتال  است. « عدم شفافیت »‌  با ۲۱.۸ درصد ،  « نوسانات شدید»  با ۱۹.۵ درصد و « عدم اعتماد به بازگشت سرمایه » با  ۱۸.۶ درصد از دیگر مشکلات ارز های دیجیتال از سوی مخاطبان انتخاب شده است.  

سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به منظور اطلاع‌رسانی و کسب آرای عمومی در مورد موضوع‌ها و مسائل مختلف جامعه از ۲۹ مهرماه برنامه «افکارسنجی» آنلاین را برای نخستین‌بار در تارنمای اصلی خود راه‌اندازی کرد.

ایرنا ضمن قدردانی از مشارکت مخاطبان در این رویکرد پژوهشی تا کنون توانسته دیدگاه‌ها و مطالبات عمومی را در ۲۶ نظرسنجی برگزار شده در مورد موضوع‌های مختلف از جمله همه‌گیری ویروس کرونا، محدودیت‌های کرونا، خرید آنلاین و وضعیت بورس، خودرو، بازار مسکن، آلودگی هوا، افزایش نرخ ارز، ادامه محدودیت‌های کرونایی، هتک حرمت مسئولان، افزایش پهنای باند، انتخابات ۱۴۰۰، بازارهای مالی، انتخابات شوراها ، چهارشنبه آخر سال ،  سفرهای نوروزی ، نگاه مردم به سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ،  روز طبیعت،  فعالیت در شبکه های اجتماعی  ، چالش های رونق تولید و رزهای دیجیتال  مطرح کند.

برچسب‌ها رمز ارز نظرسنجی آنلاین ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز نظرسنجی آنلاین ایرنا رمز ارز نظرسنجی آنلاین ایرنا اخبار کنکور بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری پاسخ گویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است