Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:43:56 GMT

جبران ناکامی رادان با «ابلق» و «جیران»

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۳۷۸

جبران ناکامی رادان با «ابلق» و «جیران»

فیلم " ابلق" از نرگس آبیار و سریال "جیران" ساخته حسن فتحی، روزهای پر از موفقیتی را برای بهرام رادان نوید می‌دهد.

به گزارش ایمنا، روزنامه خراسان نوشت: یکی از ستاره‌های سینما که در یکی دو سال اخیر به نمایش خانگی آمده و در سریال‌های این مدیوم ایفای نقش می‌کند، بهرام رادان است. او پس از شکست سنگین با مجموعه «رقص روی شیشه»، برای بازی در سریال حسن فتحی جلوی دوربین رفته که امید به استقبال از آن زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادان در سه سال گذشته در سینما هم روزهای نسبتاً کم‌فروغی را سپری کرد، اما سال ۹۹ با «ابلق» در جشنواره خوش درخشید. بهرام رادان سال ۹۷، اولین حضور در سریال نمایش خانگی را با مجموعه «رقص روی شیشه» تجربه کرد. اواسط پخش سریال، زمزمه‌هایی درباره جدایی این بازیگر و امیر آقایی از پروژه به دلیل مسائل مالی شنیده می‌شد تا اینکه در نهایت پس از انتشار ۱۲ قسمت، سریال نیمه‌تمام ماند و سرنوشت شخصیت‌ها در قالب نریشن گفته شد و این قسمت را به عنوان قسمت پایانی به حساب آوردند.

به این ترتیب اولین تجربه رادان، جز نارضایتی مخاطبان و اختلاف خودش با عوامل سریال نتیجه‌ای نداشت. اکنون او با یک سریال مهم و نقشی ویژه به نمایش خانگی بازگشته است تا اولین همکاری با حسن فتحی را تجربه کند. فتحی سابقه درخشانی در ساخت آثار تاریخی دارد و سریال‌هایش مورد استقبال مخاطبان بوده است. فضای عاشقانه سریال هم شانس «جیران» را برای جلب نظر تماشاگر بالا برده است.

ایفای نقش ویژه و جالبی مانند نقش ناصرالدین شاه قاجار نیز فرصت خوبی برای رادان است تا شکست قبلی‌اش را جبران و توجهات را جلب کند. او در این سریال که به دوران جوانی شاه قاجار می‌پردازد، نقش شاه جوان را بازی کرده که اگر از پس ایفای این نقش به خوبی برآید، نقطه عطفی در کارنامه‌اش خواهد بود.

آخرین فیلم‌هایی که بهرام رادان به واسطه آن‌ها روی پرده سینما دیده شده، «چهارراه استانبول»، «آشفته‌گی»، «سونامی» و «ایده اصلی» بوده که از میان آن‌ها «ایده اصلی» و «چهارراه استانبول» فروش متوسطی داشته‌اند. این آثار در جشنواره فجر هم نمایش چندان موفقی نداشتند و توفیقی نصیب رادان نکردند. با این حال این بازیگر سال ۹۹ در اولین همکاری با نرگس آبیار، جلوی دوربین «ابلق» رفت و نقش متفاوتی را ایفا کرد.

او نقش یک مرد میان سال را بازی کرد که ظاهر، طرز لباس پوشیدن و طبقه اجتماعی‌اش با تصویر غالبی که از نقش‌هایش وجود دارد، متفاوت بود. این بازیگر در نقش این شخصیت بازی متفاوتی داشته و سعی کرده با لحن صحبت کردن و طرز نگاه خود به ویژگی‌های کاراکتر به عنوان یک مرد دو رو، غلط‌انداز و بدنام نزدیک شود و او را برای مخاطب باور پذیر کند. اکران این فیلم پس از مدتی غیبت رادان در سینما، به احیای او کمک خواهد کرد.

کد خبر 488556

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهرام رادان آثار بهرام رادان بهرام رادان ابلق بهرام رادان عکس فیلم جدید بهرام رادان سریال جیران جیران ابلق فیلم ابلق ابلق نرگس آبیار سینما فیلم سینمایی سینما ایران سینمای جهان نمایش خانگی سریال نمایش خانگی شبکه نمایش خانگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهرام رادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • عبور «مست عشق» از هفت خان
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای اسکتبار جهانی
  • مرا ببوس برای اولین بار/ بوسه‌ای که سانسور نشد