Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه اهل سنت بیجار با تاکید بر اینکه برجام از روز اول باج خواهی دشمن بود افزود: متأسفانه عده ای در داخل با رنگ و لعاب دادن به این شیطنت دشمن خواسته و ناخواسته در پی اقناع عمومی تلاش نموده و برجام مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا لقمان محمدیان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی در خصوص مذاکرات وین اظهار داشت: برجام از روز اول باج خواهی دشمن بود، به همین دلیل مقام معظم رهبری بارها تذکر دادند و فرمودند دشمن قابل اعتماد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز اول بنای انقلاب اسلامی،  استکبار برای منزوی کردن جمهوری اسلامی برآمد و از هیچ تلاشی دریغ نورزید؛ جنگ تحمیلی، ترور مردم و نخبگان ، حمله به مراکز مهم و استراتژیک، تهمت در مجامع جهانی، تهدید، ایجاد جنگ نیابتی، تحریم ها، ایجاد رسانه‌های جیره خوار بر علیه مواضع ملت ایران، تلاش برای نفوذ و اخیراً ایجاد مشکل در مراکز مهم هسته ای آن هم در زمانی که ادعای مذاکره دارد از مهمترین تلاش های دشمن برای سست کردن پایه های انقلاب اسلامی ایران است.

ماموستا محمدیان گفت: دشمن چند سالی هم با شگرد جدید در پی مذاکره و کنترل پیشرفت های دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران برآمده است و متأسفانه عده ای در داخل با رنگ و لعاب دادن به این شیطنت دشمن خواسته و ناخواسته در پی اقناع عمومی تلاش نموده و برجام مطرح شد.

امام جمعه اهل سنت بیجار بیان داشت: بارها مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و امام جامعه تذکر دادند اما بسیاری از مسولان در شنیدن و اجرای این فرامین کوتاهی نمودند.

وی با تاکید بر اینکه در برجام اول نتیجه تحریم ها و تحرکات سیاسی و امنیتی دشمن در ایجاد تفرقه و فتنه بیشتر برعلیه جمهوری اسلامی بود، اضهار داشت: به نظر پس از انتخابات آمریکا عده ای از داخل با شیوه‌های مختلف چراغ سبز در پی مذاکرات برجام دوم با مار خوش خط و خال سیاست های پلید استکبار جهانی قدم برداشتند و می خواستند به مقاصد خود در داخل کشور برسند.

ماموستا محمدیان عنوان کرد:  هیچ گاه دشمن بر اساس دین و باور و فکر سیاسی جمهوری اسلامی دوست نخواهد شد، بعضی از مسوولین این را بفهمند، توجه کنند ما ملت اسلامی هستیم، بارها در قرآن از نقشه های دشمن پرده برداشته شده است و غیظ و کینه آنها را برای ما آشکار نموده، بارها امام جامعه بصیرت افزایی نموده و برنامه های استکبار را بیان داشته‌اند و ملت ما هیچ گاه زیر بار خفت و ذلت نخواهد رفت.

امام جمعه اهل سنت بیجار تاکید کرد: ملت ما ملت امام حسین علیه السلام است، ملت ما عاشق رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم است و از آرمان‌های انقلاب اسلامی یک قدم کوتاه نخواهیم آمد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان ما بصیرت داشته باشید، دشمن همیشه در زیر کاسه خوش لعاب مذاکره شیطنت‌های بسیاری دارد، ملت ما اهل صلح و مذاکره و گفتمان است اما این به معنای این نیست که اعتقادات و آرمان های امام خمینی ره و امام جامعه بر زمین بماند.

ماموستا محمدیان گفت: تشکیل تمدن و امت اسلامی در جهان یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی ایران است و آمریکای جهان خوار بداند حکم شرعی امام خمینی ره که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است بر ما حجت است و از حقوق ملت ایران ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه اهل سنت بیجار تصریح کرد: مردم فهیم ما همه به این واقعیت واقفیم که دشمن ما ذلیل تر از آن است بتواند کاری را پیش ببرد، برجام دوم هم به نفع ملت ایران ورقش برخواهد گشت و ما هیچوقت به قول های دشمنان اعتمادی نداریم و مذاکرات وین و تعلیق تحریم ها توسط آمریکا دبه جدید ناقض حقوق بشر است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت بیجار انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی روز اول ملت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار فرهنگ دوست از یادگاران دوران دفاع مقدس در سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پادگان آموزشی نبی اکرم میبد، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل با بحران‌های گوناگونی در کشورمواجه بود افزود: سپاه پاسداران در بین همه نیرو‌های مسلح، همه انقلاب بود و توانست در ختم قائله‌های کردستان، خلق عرب، سیستان و بلوچستان تا دفاع مقدس نقش ممتازی را ایفا کند.
وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت همه جانبه امام (ره) محکم و استوار ایستاد و امروز به راحتی و بدون ترس، رژیم غاصب صهیونیستی را زیر موشک می‌گیرد.
سردار فرهنگ دوست گفت: با وجود اینکه همه ابرقدرت‌ها اعم از امریکا، انگلیس، فرانسه، اردن و کشور‌های منطقه دست به دست هم دادند تا جلوی موشک‌های ایران به رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما نتوانستند.
وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس اگر مشارکت مردم و بسیج نبود جنگ هرگز تمام نمی‌شد و شکست می‌خوردیم گفت: امروز افتخار ما پاسداران برخلاف نیرو‌های نظامی دنیا، این است که درکنار هر سه نفر یک نفر پاسدار به شهادت رسیده است.
وی پیروزی از ولایت و رهبری، رعایت عفاف و حجاب و احیاء عزاداری‌های سنتی را سه اصل مهم در سعادت جامعه و کشور خواند و گفت: اگر از ولایت و رهبری پیروی نکنیم کشور به مشکل بر می‌خورد و کسانی که حجاب را رعایت نکنند پا روی خون شهدا می‌گذارند و باید سپاه هم در ماموریت‌های خود با توکل به خدا و ولایت پذیری از ولی فقیه و رهبری، راه شهداء را محکم‌تر از همیشه ادامه دهند.
در پایان این همایش به تعدادی از کادر آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردوشی اعطاء شد.

دیگر خبرها

  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سه پیام اصلی رهبرانقلاب بعد از تنبیه سخت
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد