Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی استان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و گفت: این واحدها در زمینه کشاورزی، گردشگری و صنعتی فعالیت دارند.

«حمید بهزادی شریف»  اظهار داشت: به تازگی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به مشکل تصفیه پساب یک واحد تولیدی رسیدگی و تصمیم های لازم برای کمک به این واحد برای جلوگیری از ایجاد آلودگی زیست محیطی، اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: موضوع تامین آب مورد نیاز یک واحد گلخانه نیز با حمایت امور آب استان پیگیری و راهکارهایی برای حل و فصل این مساله توسط اعضا ارائه و به تصویب رسید.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: در این نشست تخصصی مشکلات بدهی معوقه یک واحد صنعتی هم مورد بررسی قرار گرفت و توافقهای لازم در خصوص بخشودگی جرائم و تقسیط مجدد با بانک عامل صورت گرفت.

بهزادی با اشاره به فعالیت یک واحد پرورش کروکودیل در شهرستان ملایر گفت: سرمایه گذار این طرح قصد احداث یک مجتمع گردشگری در حریم واحد مذکور را دارد که هماهنگی لازم بین محیط زیست و جهادکشاورزی برای تسریع و کمک به اخذ مجوز این طرح انجام شد.

طبق گزارش دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال گذشته ۲۷۲ مصوبه در راستای رفع گرفتاری ها و مسائل تولیدکنندگان استان همدان صادر شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان همدان یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون عملیات پلیس راه کشور دردومین جلسه شورای راهبردی با شعار پلیس ، آرامش و امنیت در ارومیه   با بیان این موضوع گفت :  راه های آذربایجان‌غربی باید خط کشی درست و روشنایی مناسب و تابلو های هشدار دهنده داشته باشد تا رانند گان دچار مشکل نشوند.

 

سرهنگ قلی نیا افزود:  ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی   در چهار بانده ها صورت می گیرد که  به علت عدم وجود جداسازی هاست  و  ضروری است  امنیت لازم   در سر تقاطع ها ، بریدگی ها و تقاطع های آنتنی ایجاد شود.

وی بیان کرد: اختصاص مکان مناسب برای پاسگاه های بین راهی با امکانات لازم و استفاده از  ظرفیت‌های استان   امری ضروری است .

سرهنگ قلی نیا اظهار کرد: در ایام نوروز  خوشبختانه در مورد تصادفات برون شهری و درون شهری  کاهش ویژه داشته ایم.

رستمی نژاد مدیر کل دفتر فنی استانداري نیز گفت : تولید نیو جرسی ما سالیانه دو برابر افزایش یافته و با توجه به اهمیت پایش دوربین های نظارتی جاده ها  با اعتبارات لازم از طرف استانداری این  تعداد  افزایش خواهد یافت و قرار است نکات حادثه خیز نیز اصلاح یا حذف شوند .

وی افزود: احداث ساختمان مناسب برای پلیش راه های شهرستان های استان نیز جزو اولویت ماست.

 

دیگر خبرها

  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • ۵۰۷ هزار نفر از جاذبه‌های همدان دیدن کردند
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • چه موانع و مشکلاتی بر سر راه ثبت جهانی پالنگان کردستان وجود دارد؟
  • موانع سر راه ثبت جهانی پالنگان هرچه سریع‌تر رفع شود
  • وقوع ۶۰ درصد تصادفات آذربایجان‌غربی در جاده های چهار بانده
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی