Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@12:13:39 GMT

رویداد‌های نجومی ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۰۶۰۴

‍‍‍‍‍‍

در سال ۱۴۰۰ شاهد رویداد‌های نجومی زیبایی خواهیم بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  کارشناسان حوزه نجوم معتقدند امسال شاهد پدیده‌های نجومی متفاوتی خواهیم بود که شرایط خوبی را برای رصدگران و علاقه‌مندان به علم نجوم فراهم می‌آورد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: نجوم ، ستاره شناسی ، آسمان ، تلسکوپ

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نجوم ستاره شناسی آسمان تلسکوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجوم اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ + دانلود جدول

پدیده‌های نجومی ماه جاری برای سیارات ماه، مریخ، نپتون، مشتری و زحل اتفاق خواهد افتاد، همچنین شاهد بارش شهابی ղ-Lyrid 2024 خواهیم بود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، در ماه جاری کیهان شاهد رویدادهایی مانند ماه در اوج زمینی، مقارنه سیاره مشتری و اورانوس، سیاره کوتوله 136108 Haumea در تقابل خورشیدی، دنباله‌دار 12P/Pons-Brooks در اوج روشنایی، دنباله‌دار 12P/Pons-Brooks در حضیض خورشیدی، بارش شهابی Lyrid 2024، رصد کهکشان Messier 101، بارش شهابی π-Puppid 2024، ماه کامل، ماه در اوج خورشیدی، غیبت قمری آنتارس، مقارنه سیاره مریخ و نپتون، نزدیک شدن سیاره مریخ و نپتون به یکدیگر، سیاره عطارد در اوج خورشیدی، تربیع آخر ماه، مقارنه ماه و سیاره زحل، نزدیک شدن ماه و سیاره زحل به یکدیگر، غیبت قمری زحل، نزدیک شدن ماه و سیاره نپتون به یکدیگر، غیبت قمری نپتون، نزدیک شدن ماه و سیاره مریخ به یکدیگر، غیبت قمری مریخ، مقارنه ماه و سیاره مریخ، بارش شهابی ղ-Aquariid 2024، ماه در اوج زمینی، مقارنه ماه و سیاره عطارد، ماه در حضیض خورشیدی، ماه کامل، بارش شهابی ղ-Lyrid 2024، سیاره مریخ در حضیض خورشیدی، سیاره عطارد در بیشترین کشیدگی شرقی، غیبت قمری بتا توری، رصد خوشه ستاره‌ای کروی Messier 5، سیاره اورانوس در اتصال خورشیدی، سیاره عطارد در بیشترین ارتفاع در آسمان صبحگاهی، مقارنه سیاره عطارد و سیاره کوتوله Eris، سیاره عطارد در دوگانگی، تربیع اول ماه، سیارک Pallas 2 در تقابل خورشیدی، ماه در اوج زمینی، سیاره مشتری در اتصال خورشیدی و دنباله‌دار 46P/Wirtanen در حضیض خورشیدی خواهد بود.

جزئیات تمام رویدادهای نجوم ماه جاری را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

دانلود جدول رویدادهای نجوم اردیبهشت‌

کد خبر 745836

دیگر خبرها

  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود
  • اصفهان به رنگ نجوم
  • تقویم نجوم اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ + دانلود جدول
  • نقشه بارش‌های رگباری طی دو روز آینده در کشور
  • وقوع بارش های رگباری طی دو روز آینده در بیشتر نقاط کشور
  • سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود