Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این مازندران گفت: مازندران با دارا بودن یک هزار و ۱۶ دفتر پیشخوان دولت شهری و روستایی، به لحاظ تعداد دفاتر رتبه دوم کشور را دارا است.

او از صدور یکصد و ۴۳ پروانه دفاتر پیشخوان شهری و ۶۱ پروانه دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی پارسال در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فلاح افزود: ۲۰۴ پروانه جدید دفاتر پیشخوان شهری و روستایی پارسال دراستان صادر شد و در حال حاضر نیز ۷۷ تقاضا پروانه نیز در در مرحله صدور مجوز قرار دارند.

فلاح گفت: دفاتر پیشخوان دولت در راستای اجرایی شدن دولت الکترونیک و با هدف دسترسی آسان تمامی مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی، توسعه و افزایش این خدمات در مناطق روستایی و محروم در دستور کار قرار گرفت و فعالیت این دفاتر باعث کاهش چشمگیر مراجعه مردم به دستگاه‌های خدمت دهنده، کاهش تردد شهری و تسهیل در دریافت خدمات و .. شده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اطلاعات دفتر پیشخوان دولت وزارت ارتباطات دفاتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، شهردار مشهد در نشست ادواری شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور گفت: مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، پیشرو و در حوزه خدمات شهری و پسماند نیز اقدامات بسیار خوب و بزرگی در آن انجام شده است.   محمدرضا قلندرشریف با اشاره به تاثیر مثبت مدیریت شهری در حوزه خدمات مختلف، افزود: به خدماتی که توسط شهرداری کلان‌شهر‌ها بدون کمک دولت صورت می‌گیرد باید توجه بیشتری شود و در این راستا، تبادل تجارب بین کلان‌شهر‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.   وی ادامه داد: سه دهه پیگیر اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار بودیم، اما آن چیزی که تصویب شد، مورد قبول شهرداری نبود.   قلندر شریف ادامه داد: در حوزه حمل و نقل عمومی، دولت توجه خوبی به یارانه‌های بلیت ندارد که باید به این امر نیز توجه شود؛ همچنین دولت در حوزه بازآفرینی شهر قوانینی را تصویب می‌کند، اما توجهی به آن ندارد که نتیجه آن افزایش حاشیه نشینی و بالارفتن هزینه‌های شهرداری‌ها است.   وی افزود: یکی از این مشکلات، بدهی دولت به شهرداری‌ها است و فقط شهرداری مشهد ٣١ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است.

دیگر خبرها

  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ایرانی ها چه تعداد خانه در ترکیه خریدند؟/ اتباع این کشور رتبه اول را دارند
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب همدان 
  • رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان
  • برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید