Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله کنجوریان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی اصناف حاضر به هرگونه همکاری با آنان هستم.

وی افزود: از طرفی در جریان مشکلات آنها و اجاره سنگین مغازه‌ها قرار داریم، ولی سلامت مردم، خود و خانواده اصناف بر فعالیت اقتصادی و کسب درآمد ارجحیت دارد.
به گفته فرماندار هرسین، متاسفانه اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه ها توانایی کنترل بازار و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بین اصناف را ندارند و نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: وظیفه هر اداره در راستای مقابله با کرونا تعریف شده و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، اجرای مصوبات ستاد شهرستان نیازی به حکم قضایی ندارد.
فرماندار شهرستان هرسین گفت: از مردم می‌خواهیم وارد میدان شده و به اصناف بی توجه به دستورالعمل‌ها تذکر دهند.
فرماندار هرسین خواستار کنترل شدید اصناف بویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مبتلا به کرونا شد.
وی همچنین از مدیران شبکه بهداشت و درمان و صمت می‌خواهیم ضمن همکاری، اصناف و رانندگان حمل و نقل عمومی بویژه رانندگان تاکسی مبتلا به کرونا را شناسایی و بر نحوه قرنطینه و فعالیت آنها نظارت بیشتری داشته باشند.
کنجوریان اظهار داشت: کنترل فعالیت شغلی مبتلایان به کرونا مخصوصا در حوزه اصناف و ناوگان حمل و نقل عمومی که بصورت روزانه با تعداد زیادی از شهروندان برخورد دارند، می‌تواند آمار ابتلا به این بیماری را کاهش دهد.
فرماندار هرسین اضافه کرد: روند خوبی توسط خانوارهای با فرهنگ هرسینی به منظور محدود سازی مراسم خاکسپاری و عدم برگزاری مراسم ختم، چهلم و سالگرد اموات در حال شکل گیری است.
کنجوریان به بازداشت یکی از قاریان مجالس عزا و توقیف خودرو و وسایل صوتی او توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: بیش از چند ماه است که بصورت مستقیم و غیر مستقیم در خصوص عدم فعالیت قاری ها هشدار داده و بصورت لسانی و با در نظر گرفتن شان و منزلت آنها تذکرهای لازم داده شده حتی خواستار همکاری خودجوش آنان شدیم ولی اقدام مثبتی از طرف آنها صورت نگرفت.
وی ضمن اشاره به برخورد شدید با برگزار کنندگان تجمعات خطر آفرین از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت قاریان و برگزاری هرگونه مراسمی که با حضور جمعیت انبوه برگزار می‌شود مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع رسانی‌ کنند.

شهرستان هرسین با جمعیتی بیش از ۸۵ هزار نفر در جنوب شرق استان کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرسین اصناف محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرسین اصناف ویروس کرونا هرسین اصناف محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور فرماندار هرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار شیخ علی الخطیب، نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای مسلح کشور علیه مواضع رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این چند روز اخیر که به جنایات رژیم صهیونسیتی در منطقه و واقعه کنسولگری پاسخ داده شد، روزهای پیروزی امت اسلامی تلقی می‌شود.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امام موسی صدر و سید حسن نصرالله نقش موثری در یکپارچه سازی لبنان و شیعیان داشتند و همراهی این کشور با مردم مظلوم فلسطین حقیقتاً مایه مباهات و افتخار است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در کنار مقاومت و مردم لبنان ایستاده و در غم و شادی آنان خود را سهیم می‌داند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی طوایف اهل سنت، شیعیان و مسیحیان در لبنان بی نظیر است و امیدواریم همبستگی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونسیتی تا پایان باقی بماند.

شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و همچنین از پاسخ قاطع ایران در برابر رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرد.

کد خبر 6080883

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد