Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:39:42 GMT

رفع تصرف ۳۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در سمنان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۰۰۰

رفع تصرف ۳۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی موضوع زمین خواری و تصرف غیرقانونی اراضی ملی را به طور ویژه پیگیری می‌کند گفت: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و اداره جهاد کشاورزی در آخرین مأموریت این حوزه، ۳۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی که به طور غیر قانونی تصاحب و دیوارکشی شده بود رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالله حسنی ارزش این قطعه زمین را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای «ماهفرخان» شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان