Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:12:59 GMT

حال بزرگترین خانه ما خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۰۲۱

حال بزرگترین خانه ما خوب نیست

ایسنا/ایلام مرد درختی ایران گفت: حال زمین، بزرگ ترین خانه ما انسان ها خوب نیست و باید بیشتر هوایش را داشته باشیم.

"مهدی نظری"  با حضور در ایسنا، اظهار کرد: زمین مسکن ماست و در حکم روح برای بدن است،  اگر زمین وجود نداشته باشد معلوم نیست که تکلیف ما و سایر موجودات چه می شود آیا کره های دیگر است یا خیر؟ آنچه که هست این زمین است که ما در حال حاضر داریم در آن زندگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  بسیاری از دانشمندان که سال های گذشته شروع به آموختن علم و فناوری کرده‌اند به آن صورت روی زمین کار نکرده‌اند آن طوری که دنبال منابع و درآمد انسان‌ها مسکن و خیلی از این مسائل بودند فراموش کردند که مسکن اصلی زمین است و باید مورد توجه قرار گیرد.

این فعال زیست محیطی تصریح کرد: انسان ها دیر متوجه شدند که  زمین نیاز به رسیدگی دارد ، زمین نیاز دارد تمیز بماند،  نیاز دارد آب و هوای عالی و  درختان سرزنده داشته باشد و در یک کلام نیاز به زندگی دارد.

نظری ادامه داد: هرچند این موضوع در حال شکل گیری و دغدغه بسیاری از فعالان زیست محیطی در سراسر زمین است  ولی متاسفانه بعضی از ابرقدرت ها در این موضوع کار نکرده اند گازهای گلخانه ای استفاده بی نهایت از کاغذ آلودگی های زیست محیطی پالایشگاهی و افزایش جمعیت و قطع درختان همه و همه خاطر زمین را مکدر  کرده است.
وی با اشاره به فعالیت درختکاری خود، گفت: خوشبختانه موضوع حفاظت از جنگل ها امروز بیش از چند سال گذشته جا افتاده است  امیدواریم همه ما در حفاظت از این خانه بزرگ یعنی زمین کوشاتر باشیم.

نظری ، کارمند ایلامی به واسطه کاشت درختان در مناطق بیابانی استان ایلام بارها در برنامه های مختلف مورد تجلیل قرار گرفته و عنوان مرد درختی ایران پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام مرد درختی مهدی نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از پروژه‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به بخش مرکزی شهرستان مشهد از سایت‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید ضمن ارزیابی روند ساخت پروژه‌های ۱۲۴ واحدی در فاز ۲، ۱۹۶ در فاز ۲ و ۱۳۴ واحدی در فاز ۳ شهرک مهرگان، دستورات مقتضی لازم را به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های فوق خطاب به مدیران مربوطه صادر کرد.

نظری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سه سایت در حال احداث فوق از مجموع میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

کد خبر 6080116

دیگر خبرها

  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • صدورسندتفکیکی برای دوهزارقطعه از اراضی طرح مسکن ملی درسیستان وبلوچستان
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • سند تفکیکی برای ۲ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند