Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@15:52:52 GMT

حمله موشکی به نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۱۰۳۹

خرداد: جروسالم پست نوشت؛ ارتش اسرائیل به صدا در آمدن آژیر خطر در نزدیکی نیروگاه هسته‌ای دیمونا در جنوب سرزمین های اشغالی را تایید کرد.
 ساکنان روستاهای نزدیک به این نیروگاه از شنیدن صدای انفجارهای مهیب خبر داده بودند.
ساکنان اورشلیم و مناطق مرکزی سرزمین های اشغالی نیز صدای انفجارهای مهیبی را شنیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدای انفجار در نتیجه فعال شدن سیستم دفاع موشکی پاتریوت بوده که در برابر شلیک موشک به اسرائیل فعال شده و یک موشک بر فراز شهر مودیعین-مکابیم-ریعوت رهگیری شده است.
به گزارش جروسلم پست، هنوز مشخص نیست موشک از کجا پرتاب شده، اما نشانه‌های اولیه حاکی از این است که این موشک از عراق شلیک شده است. گزارش‌های دیگر نیز با اشاره به حمله هوایی اخیر اسرائیل به نزدیکی شهر درعای سوریه، می‌گویند این موشک از درعا شلیک شده است.
برچسب ها: حمله موشکی ، تاسیسات اتمی دیمونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: حمله موشکی تاسیسات اتمی دیمونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه: نیروگاه اتمی اسرائیل جزو اهداف تنبیهی ایران نبود

به گزارش آنلاین به نقل از سپاه نیوز، در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است. کد خبر 845429 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • سپاه: نیروگاه اتمی اسرائیل جزو اهداف تنبیهی ایران نبود
  • تکذیب ادعای اسرائیلی درباره اصابت موشک ایرانی به دیمونا
  • نیروگاه اتمی اسرائیل در حمله ایران آسیب دید | واکنش فوری به ادعای یک روزنامه اسرائیلی
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • شناسایی مراکز هسته ای اسرائیل از سوی ایران /دست ها برای شلیک موشک‌های قدرتمند روی ماشه است /به هر اقدامی، حتما و قطعا پاسخ می دهیم
  • روزنامه اسرائیلی : موشک ایران به تاسیسات اتمی اسرائیل اصابت کرد/ 84 درصد حملات ایران دفع شد نه 99 %
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل
  • درون سر جنگی موشکی که به اسرائیل شلیک شد
  • مدیر کل آژانس اتمی: حمله به تاسیسات هسته ای کشورها یک اشتباه وحشتناک است که تبعات بسیار جدی دارد/ از طرف های درگیر ( ایران و اسرائیل) خواستیم که خویشتن داری نشان دهند