Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از درگیری رزمندگان این قرارگاه ‌با عناصر ضدانقلاب خبر داد و اعلام کرد: دو تن از عناصر ضد‌انقلاب در این درگیری ‌به هلاکت رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ‌روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در اطلاعیه‌ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با گروهک ضد‌انقلاب در مریوان استان کردستان خبر داد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است‌: به استحضار مردم شهید پرور می‌رساند ساعت بیست و پنج دقیقه شب گذشته ( اول اردیبهشت ماه سال جاری) رزمندگان بومی شهرستان مریوان با عناصر ضدانقلاب درگیر شدند.

شهادت یکی از رزمندگان سپاه در پیرانشهر / جنایتکاران بزدل منتظر "انتقام سخت" باشنددرگیری رزمندگان قرارگاه قدس با قاچاقچیان مواد مخدر در سراوان / 3 قاچاقچی به هلاکت رسیدنددرگیری رزمندگان قرارگاه قدس با تروریست‌ها در مرز سراوان/ 2 پاسدار به شهادت رسیدنددرگیری رزمندگان قرارگاه حمزه با یک تیم تروریستی ضد انقلاب

این درگیری که با یک گروه تروریستی ضد‌انقلاب روی داد به هلاکت دو نفر از آنان انجامید و تعداد دو نفر از رزمندگان اسلام نیز به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

در این درگیری تعدادی از اشرار ضد انقلاب زخمی شده و اعضای باقی مانده نیز با توجه به شرایط مرزی منطقه متواری شدند‌.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع ) به گروهک‌های ضد‌انقلاب هشدار می‌دهد منتظر عواقب جنایت‌های خود که علیه مردم بومی منطقه انجام می‌دهند باشند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه حمزه سیدالشهدا رزمندگان قرارگاه درگیری رزمندگان ضد انقلاب عناصر ضد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایرنا روایت کرده، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899605

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش