Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در ادامه رزمایش کمک مومنانه اعضای موکب شباب الزینب (س) شهرستان ساوه۲۰۰ بسته اقلام مواد غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

صفریان، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ارزش این ۲۰۰ بسته اقلام مواد غذایی حدود ۵۲ میلیون تومان است که به همت موکب شباب الزینب (س) و همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ساوه بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفریان افزود: این کمک‌ها در لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب طرح مواسات و همدلی همانند سال گذشته و به صورت گسترده‌تر به منظور کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس منحوس کرونا انجام شد.

با شیوع کرونا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۹ مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

با توجه به آسیب دیدن بخش از کسب و کار‌ها به منظور کمک به قشر ضعیف جامعه رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی هم آغاز شده است.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی کمک مومنانه کمک به نیازمندان شهرستان ساوه استان مرکزی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه