Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از درگیری رزمندگان این قرارگاه با عناصر ضدانقلاب خبر داد و اعلام کرد: دو تن از عناصر ضد‌انقلاب در این درگیری به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام در اطلاعیه‌ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با گروهک ضد‌انقلاب در مریوان استان کردستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است‌: به استحضار مردم شهید پرور می‌رساند ساعت بیست و پنج دقیقه شب گذشته (اول اردیبهشت ماه سال جاری) رزمندگان بومی شهرستان مریوان با عناصر ضدانقلاب درگیر شدند.

در این درگیری تعدادی از اشرار ضد انقلاب زخمی شده و اعضای باقی مانده نیز با توجه به شرایط مرزی منطقه متواری شدند.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) به گروهک‌های ضد‌انقلاب هشدار می‌دهد منتظر عواقب جنایت‌های خود که علیه مردم بومی منطقه انجام می‌دهند باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ضد انقلاب رزمنده گروهک مرز قرارگاه حمزه سیدالشهدا ضد انقلاب عناصر ضد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شماری از عناصر اطلاعاتی اسرائیل در یک نشست به بررسی تاثیر همپیمانی اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس پرداختند. یکی از این عناصر اطلاعاتی در این نشست تاکید کرد اعراب به لحاظ ضعف ذاتی که دارند، توان جنگیدن با ایران را ندارند و برای جنگ نمی‌توان روی آنها حساب باز کرد. حرف‌های جالب این عناصر اطلاعاتی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • ضرغامی : ما مردان خدمتیم و جای ما نباید درخت کاشت!/ ضدانقلاب از این جمعیت عظیم در تخت جمشید عصبانی شد
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه